Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3470176
Dat klinkt een stuk fijner en rustiger Smulpaap! Hopelijk zet het herstel voorspoedig door en blijft Seb normaal doen qua poepen/plassen
Door smulpaap
#3470179
Uitscheiding ging weer goed . Plast goed , met z'n poot omhoog . Weer ontlasting gehad
Ik speel een beetje met de kvv . Nu twee keer ontlasting gehad. Ik had er extra spiervlees en groenten bij gedaan . Dat sla ik vanmiddag en morgen even over . Anders word het slappe kak
En dat blijft in de broek kleven . Douchen kan niet
Dus maar even goed in de gaten houden
Hij heeft ook al ondeugende momenten . Dus als ie uit de bench is hangt de lijn er aan
We gaan nu effe een frisse neus halen
Door rosmin
#3470181
Wat een zorgen heb je gehad met Seb, fijn dat hij nu weer plast en zelfs ondeugend durft te zijn, dat klint goed. op naar herstel :-*
Door smulpaap
#3470217
Geen bijzonderheden
Alles gaat goed . We tellen wel de dagen af
Verband er hopelijk af . A.s Ma is de controle
Hij begint wat meer hongerig te worden
Begonnen met de helft van z'n gebruikelijke portie , om aankomen te vermijden
Vanochtend 25 gram meer gegeven
Maar ja , kvv vult ook niet . En dat is ie niet gewend
Door smulpaap
#3470261
De directeur . Even uit het gevang :biggrin2:
Uiteraard met toezicht
Even een paar keer per dag bij ons
En verder rust
Bijlagen
20240409_103511~2.jpg
20240409_103511~2.jpg (4.43 MiB) 291 keer bekeken
Door smulpaap
#3470306
Meneer begint heel veel babbels te krijgen :biggrin2: goed teken natuurlijk
Maar knap vermoeiend , hij is nog vlugger dan een vlo . Kan echt geen seconde zonder cipier
Als ie uit de bench is dan hangt de lijn er aan
Hij loopt ,als ie uit de bench is vaak naar de wandelkar . Gaan we weer een rondje ?
Vanochtend 20 minuten , vanmiddag een uur en vanavond nog een half uur . Anders is er geen houden aan . Plus dat je Olvarit mot vreten :biggrin2: En dan ook nog veel minder . Ik moet op m'n lijn letten zeggen ze . Tss zwaar leven hoor . Cipiers tellen de dagen af . Maandag controle en hopelijk het spalkverband er af
En misschien iets langer wandelen . Vijf minuten , wie verzint dit zegt wijdbeens . Vier maal daags behoeften doen en die 5 minuten zijn zo voorbij . Soms laat ik effe flink van me horen , dan beuk ik met m'n voorpoot tegen de bench . Maar ze trekken zich er niets van aan
Door smulpaap
#3470462
Morgen is de grote dag ( hoopt meneer ) en wij ook :biggrin2:
Mag het spalkverband verwijderd worden ?
Dat zou een heeeeeeele fijne stap voorwaarts zijn
Geen raar pak met pijpen meer aan , geen geklooi meer met latex voordat we naar buiten gaan ....
Voortgang revalidatie bespreken
Ik hoop het voor het ventje . Hij is het zo zat
Nog even een week olvarit , en dan mag ie van mij weer aan de barf hap . Is ie ook wel blij mee denk ik :biggrin2:
En meneer ook eens goed borstelen als ie bevrijd is van z'n spalk , daar is ie dan weer niet zo blij mee :biggrin2:
Door smulpaap
#3470468
Vannacht heeft ie het toch voor elkaar gekregen om z'n pak uit te krijgen . Uiteraard de kant waar het spalkverband zit
Nou , scheelt de praktijk straks alweer werk zullen we maar denken :biggrin2:
Hij heeft er aardig wat verband vanaf gevreten
En we hebben beiden niets gehoord
Maar ja , slecht slapen . En dan lig je even te slapen en dan maakt de sjeik er dankbaar gebruik van
Door smulpaap
#3470469
Spalkverband is verwijdert :D
Voor nu een tevreden DA
Deze week starten met 6 x daags 5 min lopen omdat ie geen steun van de spalk meer heeft
Gaat dit goed dan langzaam uitbreiden naar 10 min . Over drie weken weer controle
En zelf buig en strekoefeningen doen
Er is wel een kleine drukplek . Dus hopelijk geneest dit ook voorspoedig
En als aandenken de spalk mee naar huis :biggrin2:
Bijlagen
20240415_110005.jpg
20240415_110005.jpg (6.11 MiB) 161 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3470477
Wat fijn voor Seb dat het verband eraf is. Nu maar goed oppassen met hem, hij denkt vast dat hij een jonge god is :biggrin2:
Fraai aandenken hoor ::)
Door smulpaap
#3470486
Dokter Bibber heeft , helaas voor hem , z'n pak met pijpen weer aan .
Hij kan niet van het drukplekje af blijven
En al dat likken en soppen ::)
En er zit voor nu weer even een Tramadol in , wird ie ietwat suf van . Niet ideaal , maar voor nu even " van de wereld " hoe eerder de drukplek is genezen ,hoe beter . Dan hoeft ie geen pak meer aan en kan ie buiten oefenen met wandelen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door