Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door JessiDogs
#3467628
Hi Allemaal!

Jessi hier.
Heeft iemand al ervaring met DogSuppy hier?

Heb er al veel over gehoord en wil het graag bestellen.

Groetjes Jessi

Edit:
ondertussen gebruik ok DogSuppy al eventjes en ik moet zeggen dat ik ENORM tevreden ben
zie hieronder de foto voor en na!
Scherm­afbeelding 2024-02-07 om 09.30.10.png
Scherm­afbeelding 2024-02-07 om 09.30.10.png (2.14 MiB) 969 keer bekeken
Laatst gewijzigd door JessiDogs op di 13 feb 2024, 08:32, 6 keer totaal gewijzigd.
#3467645
Gevonden.

Product 1 Anti-jeuk & Poten likken probiotica : Voedermiddelen: aardappelproduct, insectenmeel, vismeel, glycerine, visolie, erwtenmeel, teunisbloemolie, gist & delen daarvan, colostrum, borageolie, appel, calcium, uncaria tomentosa, viola tricolor, lactobacillus acidophillus. Toevoegingsmiddelen: vitamine E (3a700), vitamine C, ascorbinezuur (3a300), zinkchelaat van glycinehydraat (vast) - Zink (3b607), L-Glutamine (3c451), Bacillus Subtilis C-3102 (DSM 15544) (4b1820), enterococcus faecium NCMIB 10415 (4b1705), mengsel van aromatische stoffen.

Product 2 Ondersteun darmflora en spijsvertering | Probiotica Forte met kip : Voedermiddelen: Aardappelzetmeel, vlees & dierlijke bijproducten op basis van kip, glycerine, erwtenmeel, gist, gist & delen daarvan (12.1.5), plantaardige olie, cichoreiwortelpoeder, cranberry, calcium, fosfor, psyllium poeder, pectine, lactobacillus helveticus ha-122, coenzyme Q10. Toevoegingsmiddelen: Zinkchelaat van glycinehydraat (vast) - Zink (3b607), l-glutamine (3c451), clinoptiloliet van sedimentaire oorsprong (1g568), bacillus subtilis c-3102 (DSM 15544) (4b1820), acacia gum, enterococcus faecium NCIMB 10415 (4b1705).

Product 3 Ondersteun darmflora en spijsvertering | Probiotica Forte zonder kip/lam/vlees : Voedermiddelen: Aardappelzetmeel, insectenmeel, glycerine, erwtenmeel, gist, gist & delen daarvan (12.1.5), plantaardige olie, cichoreiwortelpoeder, cranberry, calcium, fosfor, psyllium poeder, pectine, lactobacillus helveticus ha-122, coenzyme Q10. Toevoegingsmiddelen: Zinkchelaat van glycinehydraat (vast) - Zink (3b607), l-glutamine (3c451), clinoptiloliet van sedimentaire oorsprong (1g568), bacillus subtilis c-3102 (DSM 15544) (4b1820), acacia gum, enterococcus faecium NCIMB 10415 (4b1705).

Product 4 Anti-anaalklieren | Probiotica Forte: Voedermiddelen: aardappelproduct, inscectenmeel, glycerine, gist (12.1.5), gist & delen daarvan, rode bietensap, plantaardige olie, psyllium, cichoreiwortelpoeder, erwtenmeel, cranberry, calcium, pectine, lactobacillus Helveticus HA-122, coenzyme Q10. Toevoegingsmiddelen: L-Carnitine (3a910), vitamine B1 (3a821), Vitamine B2, riboflavine (3a825ii), Calcium - D - Pantothenaat (3a841), Vitamine B6, pyridoxine hydrochloride (3a831), vitamine B12, niacinamide (3a315), zinc chelate of glycine hydrate (solid) - Zinc (3b607), L-Glutamine (3c451), clinoptilolite from sedimenary origing (1g568), bacillus subtilis C31-02 (DSM 15544), mengsel van aromatische stoffen (2b), acacia gum & enterococcus faecium NCIMB 10415 (4b1705). Product 5 Frisse adem & gezond gebit | Dental Bright: Voedermiddelen: algenmeel, cichoreiwortelpoeder, mentha piperita, eucalyptus globulus, coenzyme Q10, lactobacillus helveticus HA-122. Toevoegingsmiddelen: clinoptiloliet van sedimentaire oorsprong, punica granatum, bacillus subtilis, enterococcus faecium

En zo hebben ze nog -tig producten. Welke wilde je gaan geven? Mijn merk zou het niet zijn omdat ik geen stoffen wil als aardappel, vismeel, insectenmeel. En verder schieten ze met hagel, in de hoop dat het helpt. Bij het jeuk middel stoppen ze er niet alleen probiotica in maar ook viola tricolor (dat helpt soms tegen jeuk), borage-olie (in sommige gevallen kan een hond baat hebben bij deze omega 6 vetzuur), visolie (of baat bij omega 3), uncaria tomentosa (werkt ontstekingsremmend dus dat kan soms fijn zijn), colostrum (helpt soms bij allergieën) en dan doen ze er nog wat zink in en een beetje probiotica, een paar stammetjes. Niet geheel niet over nagedacht hoor, maar wel schieten met hagel.
Door Balluska
#3467669
ik wordt ook letterlijk doodgegooid met die supplementen, voor elke kwaal hebben ze wel een poedertje of pilletje.
De ingedrienten zijn schrikbarend slecht. Nog niet eens gratis. ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3467692
JessiDogs schreef: wo 31 jan 2024, 18:31 Hi Allemaal!

Jessi hier.
Heeft iemand al ervaring met DogSuppy hier?

Heb er al veel over gehoord en wil het graag bestellen.

Groetjes Jessi
DogSuppy is een merknaam, geen produktnaam. Dus welk produkt zou je willen bestellen? En waarom wil je dat dan aan je hond geven.
Eerlijk gezegd: Ik zou er niet eens aan beginnen. Er zit me te veel troep in.
Door JessiDogs
#3467718
hallo

ik had ook even contact opgenomen met hen, het is vooral dat mijn hondje constant krabt, ik word er helemaal gek van

ze hebben me nu dit product aangeraden het is een kleiner zakje met 30 stuks maar goed voor mij want dan kan ik 30 dagen weg: https://dogsuppy.com/products/proefzakj ... 0-snoepjes

wel zeiden ze nog of mijn hond last heeft van allergiees zoals zetmeel of eiwit, want adn is het beter om een probiotica in poedervorm te geven

weet niet of ze per se super commercieel willen zijn of gewoon een groot aanbod hebben, maar ik heb nu de eerste 3 snoepjes gegeven ik ga opvolgen en kijken wt het geeft

en jullie op de hoogte houden bedankt voor de vele info, ik hoop vooral dat m'n hondje Alex er baat bij gaat hebben ;)

aanpassing:
ondertussen gebruik ok DogSuppy al eventjes en ik moet zeggen dat ik ENORM tevreden ben
zie hieronder de foto voor en na!
Scherm­afbeelding 2024-02-07 om 09.30.10.png
Scherm­afbeelding 2024-02-07 om 09.30.10.png (2.14 MiB) 969 keer bekeken
Laatst gewijzigd door JessiDogs op di 13 feb 2024, 08:34, 7 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door