Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#3466607
Ze wil gras eteb en is erg misselijk. Probeert over te geven maar er komt niks uit. Heeft ook niks gegeten of gedronken vandaag.
Moet ik me zorgen maken of ff aankijken? Ik heb haar okugest gegeven maar dat doet niks blijkbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3466608
Bij proberen over te geven zonder dat er wat komt moet ik aan maagkanteling denken… Heeft ze meer symptomen die daar bij zouden passen? (opgezette buik, rusteloos, pijn bijvoorbeeld?)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3466613
Okee. Atz heeft het wel eens gehad dat hij echt heel misselijk was, en dan hielp een handje gedroogde vleesjes meestal wel wat. Maar hij moest niet overgeven, dus geen idee of dat nu helpt.

Zou ze last van haar nieren kunnen hebben?
Door hannabelgje
#3466615
Haar nieren waren goed bij het bloedonderzoek van paar maanden geleden, maar er waren leverwaardes toen niet ok. De laatste tijd ging ze eigenlijk best heel goed.
Ik ga het ff aankijken tot morgen. Als ze morgen nog zo is gaan we naar de kliniek. Vind dit soort dingen zo eng. Iedere keer als ze een keer overgeeft en niet lekker is denk ik, ok dit was het dan. Pfff moeilijk om zo'n oude hond te hebben hoor.
Ik hoor dat ze nu een beetje aan het drinken is.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3466622
hannabelgje schreef: ma 01 jan 2024, 19:04 Ze wil gras eteb en is erg misselijk. Probeert over te geven maar er komt niks uit. Heeft ook niks gegeten of gedronken vandaag.
Moet ik me zorgen maken of ff aankijken? Ik heb haar okugest gegeven maar dat doet niks blijkbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Lust ze helemaal niks? Ook niet een beetje kwark, huttekase of volle yoghurt?
Door hannabelgje
#3466624
Ze heeft gisteravond met tegenzin wat pens gegeten en vanmorgen lag er braaksel volgens mijn lief en hij dacht dat het van Zoë was. Vanmorgen kwam ze weer vrolijk haar mandje uit, wilde weer graag een rondje lopen en stond weer te schooien om eten. Blijkbaar voelt ze zich weer prima. Zal wel veel slapen vandaag want dat lukte haar gisteren niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door