Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Irisscorp
#3464576
Kan een hond allergisch zijn aan de spray die je spuit in huis tegen de vlooien? 2 maand geleden heb ik bij Valco 1 vlo ontdekt , die was precies buiten westen, ik had smorgens Valco bespoten met een spray van organimal tegen vlooien en teken . Nu ben ik geen zo een vlooienliefhebber en ben ik elke week beginnen spuiten met een omgevingsspray tegen vlooien homegard . Kan mij dit iemand vertellen aub
Door Irisscorp
#3464579
Omdat mijn hond altijd maar meer jeuk en ontstoken plekken krijgt niettegenstaande ik al vanalles geprobeerd heb
Door Lizzy
#3464582
Irisscorp schreef: di 31 okt 2023, 18:09 Kan een hond allergisch zijn aan de spray die je spuit in huis tegen de vlooien? 2 maand geleden heb ik bij Valco 1 vlo ontdekt , die was precies buiten westen, ik had smorgens Valco bespoten met een spray van organimal tegen vlooien en teken . Nu ben ik geen zo een vlooienliefhebber en ben ik elke week beginnen spuiten met een omgevingsspray tegen vlooien homegard . Kan mij dit iemand vertellen aub
Welke spray heb je van organimal? Want ik zie eigenlijk geen spray tegen vlooien?

Maar een hond kan allergisch zijn voor alles. Letterlijk.
Door Irisscorp
#3464586
Lizzy schreef: wo 01 nov 2023, 08:06 Welke spray heb je van organimal? Want ik zie eigenlijk geen spray tegen vlooien?

Maar een hond kan allergisch zijn voor alles. Letterlijk.
Is van traumapet sorry , de vachtspray
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door