Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Irisscorp
#3463935
Goede morgen, ik heb 2 basset hound, die krijgen alle 2 KVV van Darf en alroda , wild, hert, geit en konijn de oudste is 2 jaar ze hebben allebei Atopi de kleine is 18 maanden en is vol energie deze van 2 jaar is loom slaapt veel en op de wandeling moeten wij die vooruit trekken . Wat kan ik doen zodat de oudste wat meer energie krijgt dat is niet te doen als je daar mee naar buiten moet
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3463949
Dat lijkt me niet normaal. :o
Is hij al goed en grondig onderzocht bij een DA? Dus ook bloedonderzoek ed.
Door Lizzy
#3463953
Irisscorp schreef: di 10 okt 2023, 10:19 Goede morgen, ik heb 2 basset hound, die krijgen alle 2 KVV van Darf en alroda , wild, hert, geit en konijn de oudste is 2 jaar ze hebben allebei Atopi de kleine is 18 maanden en is vol energie deze van 2 jaar is loom slaapt veel en op de wandeling moeten wij die vooruit trekken . Wat kan ik doen zodat de oudste wat meer energie krijgt dat is niet te doen als je daar mee naar buiten moet
Is dat ook de hond met atopie? Krijgt ie nou medicatie?

Maar goed, nee, dit is niet normaal en ik zou hier wel mee naar de dierenarts gaan en ook zeker op de schildklier laten controleren. Huidproblemen en sloom kan op schildklier issues duiden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door