Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3468479
Om dat moment te bepalen blijft zo vreselijk moeilijk, niet te doen. En je hebt mooie lijstjes die je erbij kan pakken voor dat moment, maar diep in je hart weet je dat moment heel goed. Het is alleen je hoofd die dan tegensputtert en dat mag.
Maar onthou dat je beter een week te vroeg kan zijn dan een dag te laat. Jij ziet het in de ogen, jij voelt het in je hart, als je daar naar luistert kan het nooit fout zijn.
Heel veel sterkte gewenst.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3468489
Wat een enorm moeilijk besluit om te nemen in deze situatie. Zo enorm moeilijk om de knoop door te hakken wanneer het daadwerkelijk genoeg is geweest.

Hopelijk hebben jullie de komende dagen nog fijne momenten samen. Jij hebt in ieder geval je uiterste best gedaan om Brammetje zo goed mogelijk te ondersteunen!
Door Lizzy
#3468515
Wat verdrietig :'( . Maar als het leven een last is geworden voor Brammetje, dan is dat het enige dat je nog voor hem kunt doen :'( . Hoe verschrikkelijk dat ook is voor jou....

Dikke :bigarmhug:

Vrijdag zijn we in gedachten bij jullie.
Door - pien -
#3468528
Dank jullie wel.

Ik had Brammetje beloofd dat hij nooit meer weg hoefde, mijn vriendin is over uit Frankrijk en helpt me, samen met haar man, hem te begraven.
En dan zoek ik een mooie (als het kan Griekse) plant uit voor op z'n graf.
Door smulpaap
#3468533
Ach . Ik lees dit nu pas ( druk met portioneren en twee honden die niet in orde zijn )

Je schrijft echt met zo ontzettend veel liefde over Brammetje . Wat heeft die lieverd het toch getroffen bij jou . Echt heel mooi dat Bram de laatste fase van zijn leven nog zo'n gouden mandje heeft gehad

Heel ... heel erg veel sterkte morgen
En een dikke virtuele knuffel :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Ina
#3468544
Je had Brammetje zoveel meer gegund :'( , maar de vent mag zich gelukkig prijzen dat hij bij jou geland is.
Het is niet eerlijk dat jullie tijd samen veel te kort heeft geduurd, maar deze laatste strijd kan hij helaas niet winnen.

Heel veel sterkte gewenst morgen :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door