Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door baileys
#3461536
Bij Rees is inmiddels de derde woensdag gezet en ik wil niet anders meer.
Woensdag heb ik prikles gehad en ga het nu zelf doen.
Rees weegt ruim 11 kg en krijgt dus de dosering voor 10 tot 20kg.
Doordat ze aan de ondergrens zit zit er tussen de prikken 5 tot 6 weken.
Door hannabelgje
#3461698
Dit is de eerste dag zonder pillen. We zijn een paar dagen weg en ik heb ze niet meegenomen. Even afwachten hoe het gaat. Ik ga iedere dag naar huis voor de poesjes dus ik kan ze indien nodig ophalen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

#3462448
Gaat het nog steeds goed met Zoë?

Bandit heeft 3 injecties gehad. Ik ben niet zo heel tevreden. Tot nu toe werkt dit beter dan pijnstillers of galibrant, maar hij hinkt nog té veel.
Wat mij opvalt en wat ik nergens terug lees is dat Bandit de eerste week ná de injectie ander gedrag vertoont. Hij luistert minder, is heel hangerig en doet dingen die hij anders nooit doet. Zo bespringt hij bezoek opeens!? Na 1 week is dit weer allemaal over.
Ongeveer 1 uur na zijn eerste injectie werd hij super druk. Hij MOEST kei hard rennen, ook al kon dat niet qua pijn.
Gek hé?

Maar fijn om te lezen dat het bij veel honden wel een grote verbetering is!! :)
Door hannabelgje
#3462454
Zoë heeft afgelopen donderdag de tweede gehad en gaat een stuk beter. Nu is ze 14,5 dus een jonge hond wordt het niet meer. Ze loopt wel echt iets vlotter.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door