Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3453900
Ahh, dank je lieverd!

Ja, het ging heel goed. Totdat ze daarnet van de trap (van de keuken naar de tuin) rende :-X :'( . Leo dacht dat het Fritzi was (Biscuit kwam ook als een raket aangerend). Maar da was dus nie :'( . Ze ging daarna gelijk weer door d'r achterpootjes. Pfft. Ze ligt nu te slapen. Ik hoop op een wonder....
#3453984
Het is natuurlijk ook niet voor niks dat jullie een lijstje aan herhalingsafspraken hebben staan.
Voor nu denk ik dat jullie je handjes mogen samenknijpen met het enorme effect wat die ene behandeling al heeft gehad.
En ze is nu nog altijd beter als voor de behandeling, dus die winst hebben jullie al.

En zoals met alles, soms is het 3 stappen vooruit en 2 terug..... hopelijk mag de volgende behandeling weer een paar flinke stappen opleveren (die ietsjes langer blijven hangen ;) )
#3454001
Jeetje, wat een verhaal zeg, ik lees het nu pas allemaal. Toch nog even over een rolstoel.......ik heb een herder gekend die in een rolstoel liep en die heeft dat nog jaren gedaan. Speelde met mijn hond en rende achter ballen aan om die weer terug te brengen naar zijn vrouw. En die hond was niet zielig, integendeel.
Sterkte voor jullie! :-*
#3454026
Lizzy schreef: zo 04 dec 2022, 12:43 Ik vond haar woensdag beter. Maar voor het traploop-incident vond ik haar al weer iets minder (vrijdag). En vandaag is ze eigenlijk gelijk aan vrijdag dus ik geloof niet dat het incident gevolgen heeft gehad. Pfft.
Gelukkig!
Hopelijk kan de wonderdokter haar vandaag weer stevig op de pootjes helpen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door