Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door amber13
#371587
Jeetje, dat is ook ineens schrikken, als je hond niet meer kan lopen! Het lijkt mij idd ook wel verstandig om toch ook even langs een echte da te gaan. Het zal gewelig zijn als zij het kan verhelpen, maar misschien kan ze ook nog meer beschadigen. Daarom zijn foto's misschien toch verstandig. Heel veel sterkte verder en hopen dat Joey gauw weer gewoon loopt.
Door Jojo
#371602
Joey loopt weer!!!!! Hij rent, speelt en er is niets meer aan het pootje ;D ;D ;D Ik ben zo blij blij blij!!!!!
Ik begrijp jullie reacties wel dat ik beter naar een da zou kunnen gaan, maar daar zijn we ook direct gisteravond geweest hoor!!! Echter, hij wist het ook niet zo goed. We moesten terugkomen vandaag als het verslechterd was, dan zou hij alsnog een spuit predni hebben gekregen (ben nu dus achteraf heel blij dat ik die gisteravond niet heb laten zetten hè?!)
Vanmorgen, vlak voordat we de auto in zouden stappen waggelde hij ineens weer wat en heeft hij gewoon geplast met zn poot omhoog :o
De bioresonantietherapeute, diana, heeft hem wat doorgemeten en behandelt, het was trouwens geen hernia. Ik heb iets te veel info gekregen om zo even te zeggen wat het was maar het had wel met zn wervels (blokkade in de energiebanen?!?!) en gewrichten te maken, w.s toch een blessure door overstrekking.
We zijn net terug en hij is, echt ongeloofelijk, gewoon als altijd, terwijl het vanmorgen eerst helemaal niets verandert was. Typisch gevalletje dus van 'vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van' :D
Laatst gewijzigd door Jojo op wo 17 aug 2005, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door amber13
#371611
Goed om te horen, gelukkig maar! En je gevoel was gister dus toch goed, dat je hem geen predni wou geven.
Door Jojo
#371625
Ja, super niet?! Pffff, wel een enorme snelle emotionele achtbaan voor ons zeg. Vannacht nog helemaal in de put, nu zo blij en gelukkig.

wel krijgt hij nog een paar dagen traumeel 3x per dag een pilletje, die had ik van de da al meegekregen gisteravond en daar zijn we dus ook direct toen mee begonnen. Ik zal zo de da maar eens bellen om te vertellen hoe het gaat, die zal zn oren niet geloven denk ik. Joey en ik gaan nu eerst even een klein 'poeprondje' doen! Al verzekerde Diana mij dat ik gewoon met hem kon lopen, voor mijn eigen gevoel en gemoedsrust doe ik het nog maar even rustig aan met hem!
Door diana
#371632
ohh gelukkig
::)
weet hoe het voeld hoor die angst!!!!!
pff nou vanavond lekker slapen!!!!!!! :-*
Door Lizzy
#371636
Jeetje, wat goed zeg!!!!! Wat onwijs fijn! En dat zonder behandeling/prednison! Ik hoop dat hij zoiets noooit meer terug krijgt. Hoe jong is hij eigenlijk?
Door Jojo
#371642
Lizzy schreef: Jeetje, wat goed zeg!!!!! Wat onwijs fijn! En dat zonder behandeling/prednison! Ik hoop dat hij zoiets noooit meer terug krijgt. Hoe jong is hij eigenlijk?
Hij is nog geen 16 maanden oud! Ws. was het toch iets dergelijks als een overstrekking die het veroorzaakt heeft. Ik heb aan Diana gevraagt of ik nu altijd een 'brak' hondje zal hebben waar ik altijd voorzichtig mee moet blijven doen, maar ze heeft me verzekerd dat dat niet het geval is. Desnoods gooien we er nog een behandeling tegen aan zegt ze, maar 100% zal ze hem weer krijgen, of liever, houden ;)
Ik merk wel aan hem dat hij nog erg moe is nu, maar dat kan ook door de behandeling komen. We hebben net gewoon een kwartiertje gewandelt, hij heeft er een beste drol uitgewerkt en is er zoals gewoonlijk keihard bij weggesprint ;D ;D
Door Jojo
#371644
diana schreef: ohh gelukkig
::)
weet hoe het voeld hoor die angst!!!!!
pff nou vanavond lekker slapen!!!!!!! :-*
Oh ja zekers! Lekker weer met zn allen in de 'grote mand' boven ;D Slaapt toch veel beter dan de vloer beneden ;D
Door Ike
#371654
wat zullen jullie geschrokken zijn, maar wat heerlijk dat het nu weer zo goed gaat, gelukkig!!
Door Doedels
#371879
Gelukkig :D Dat was wel een heel angstig avontuur. Hopelijk gebeurt dit nooit meer.
Door Jojo
#372072
Ik begrijp er eigenlijk helemaal niets van maar het is net of er nooit wat gebeurt is. Gisteravond heb ik nog even een kort uitlaatrondje gedaan maar dat was kennelijk toch niet genoeg voor meneer, bij thuiskomst moest hij zonodig de hele tuin doorscheuren. ´Konijnen´ noemen we het altijd omdat hij dan met zo´n rare houding (oren in de nek, rug bol, ogen woest in de kop) scherpe bochten sprint.
Daarna een bak cb naarbinnen gewerkt en toen hop, de tuin weer in om de katten nog even te terroriseren. Helemaal gek ;D
En ook vanachtend ´deed ie het nog´ ;) en hebben we gewoon gewandeld. We zullen het voorval maar snel weer vergeten!
Door Lizzy
#372088
Nou, fijn joh! Het is toch bizar he, dat het is alsof er niks aan de hand is! Ik heb dat trouwens ook wel gehad met Pinkel hoor, dat ze iets mankeerde (ze had onwijze pijn!) en een dag later het leek alsof er niks aan de hand was. Toch bleek dat later Cauda Equina te zijn. Maar, laten we er maar lekker vanuit gaat dat dit nooit meer optreedt!
Door Truus
#372218
Lizzy schreef: Toch bleek dat later Cauda Equina te zijn.
Wat is dit Lizzy?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door