Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#371688
Je kunt haar nr. vinden op www.bioresonantiepraktijkvoordieren.nl
Meestal neemt ze de telefoon niet direct aan maar als je het antwoordapp. inspreekt belt ze dezelfde dag nog terug. En idd. een telefoontje kan nooit kwaad. Succes, ik hoop echt dat ze nog wat voor max kan betekenen. :-*
Laatst gewijzigd door Jojo op wo 17 aug 2005, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Malamute
#372041
Hi
Waarom ga je Max niet gewoon gaan behandelen met Flagyl ? Er moet echt wel een beetje geluk bij te pas komen om in een eenvoudig mestonderzoek de Giardia cellen te vinden. Als er dan toch een vermoeden is dat dit hier in het spel kan zijn. Ik heb toendertijd ook al mijn honden moeten behandelen, zelfs deze wat het niet hadden, dus schadelijk kan het niet zijn.
Nicole
Door Steph
#372264
Hebben jullie onderzoek gedaan naar hersentumor; kuchen kan daar ook een gevolg van zijn.
Dat braken en diaree heeft toch waarschijnlijk met de lever te maken?
Geven jullie medicijnen voor epi en slechte lever?
Wij duimen voor jou dat er toch iets positiefs aan het licht komt.
Door Elfy
#372274
Jeetje, wat een moeilijke periode is dit voor jullie zeg! Zoals ik het lees doen jullie echt alles wat in jullie macht ligt!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor de komende tijd. Geniet met volle teugen van Max.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door