Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elf
#3390548
De diagnose die onze Doodles ook kreeg. Dan kun je inderdaad alleen maar verslagen voelen. Ik leef met jullie mee Lizzy, heel veel sterkte :'(
Door nikèdog2000
#3390549
Lizzy schreef: zo 01 dec 2019, 06:41 We hebben gisterenmiddag in Rijswijk (spoedkliniek) afgrijselijk nieuws gekregen....

Frou Frou braakte dus in overleg met onze dierenarts naar Rijswijk gesjeesd. Daar bleek dat ze de uitslag van het onderzoek naar het tumorweefsel al binnen hadden. Maligne lymfoom. Om precies te zijn Alimentair lymfoom. De kanker zit door de hele darmwand. Mogelijk is er al een lekkage omdat ze verkankerd darmwand aan elkaar hebben geprobeerd te knopen en is ze daarom niet lekker. Hoewel het beeld ook wel past bij een aangetaste darmwand door maligne lymfoom.

Hoe dan ook, zoals het er nu naar uit ziet is chemo niet eens meer een optie.

We zijn kapot. Heart broken. Volledig naar de kl*te. Onbegrijpelijk. Krijsen, gillen, schreeuwen, janken :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Geen woorden meer...........................................................
Ooooo lizzy toch
Wat een drama
Gebruikersavatar
Door sam28
#3390551
Toch hetzelfde als Ziva, ik was er bang voor maar hoopte zo dat het wat anders was, dat ik aan het projecteren was.
Wat afgrijselijk, wat heftig, wat alles omvattend.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik heb er geen woorden voor en huil enorm hard met je mee. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3390562
Wat verschrikkelijk... :'(
Ik heb niet altijd gereageerd, maar wel meegelezen en ik had echt gehoopt dat het eten wel weer zou komen en dat ze een als een Hugo iedereen versteld zou doen staan :'(
Heel veel sterkte Lizzy en Leo...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door