Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Danny
#3390269
Fijn dat ze de nacht goed door gekomen is!
Hopelijk treffen jullie vanmiddag een oke hondje aan.
Geef haar een dikke knuffel, en eentje voor jullie zelf!
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3390275
Fijn dat ze de nacht doorgekomen is.
Heel veel sterkte.

(Ook hier draaien de duimen mee voor een zo goed mogelijke uitslag en prognose)
Door Chouka
#3390278
Ik ga een kaarsje aansteken voor jullie.

Aftellen tot 15 uur is lang. De minuten moeten nu uren lijken voor jullie, met Frou Frou constant in gedachten.

Ik leef mee met jullie. Onze honden zijn onze kindjes.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3390281
Het kaarsje brand hier weer. Gelukkig dat ze de nacht goed is doorgekomen, dat is in ieder geval een klein lichtpuntje. Verder is het gewoon allemaal k*t en niet te bevatten. Een dikke knuffel en ik ben in gedachten bij jullie.
Door Lizzy
#3390286
Bedankt voor jullie kaarsjes en medeleven :'( :-* :-* :-*

Nee, het is ook echt niet te bevatten... Onze dierenarts belde me net (ook behoorlijk flabbergasted), hij had het verslag uit Dordrecht ontvangen. De chirurg heeft gisteren 15 cm darm aan weerszijde van de tumor weggehaald. De tumor zelf was 5 cm. Het is nu vooral spannend wat de uitslag van de lymfeklier is. En volgens mijn dierenarts zouden ze dat vandaag of morgen moeten weten maar volgens Dordrecht zelf ging dat langer duren :-\

Wij gaan over 40 minuten de auto in, dan zijn we op tijd in Dordrecht. Arts van Dordrecht heeft nog niet gebeld, mijn telefoon ligt me hier zenuwachtig aan te staren :-X . De arts zou tussen 11 en 14 uur bellen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door