Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3372486
Er is flink aan zijn kaak gezeten. Maar goed dat garandeert geen 100% dekking om het zo te noemen.
Maar gisteravond bij eten 0 last en hij had botwerk, zou zeggen dat ik dan iets zou moeten hebben gezien.
Maar ik probeer het in de gaten te houden hoe of wat om maar enig idee te krijgen waar dit nou vandaan komt zeg.
Door eelke
#3372492
Ja of hij moet dan kundig met de ene kant kiezen gegeten hebben en dan net met het snoepje heel enthousiast toegehapt en het vergeten, au! Maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk nee. Gek toch.

Ik hoop dat dit zo'n ding is waarvan het overgaat en je nooit weet wat het nu was.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3372539
eelke schreef:Ja of hij moet dan kundig met de ene kant kiezen gegeten hebben en dan net met het snoepje heel enthousiast toegehapt en het vergeten, au! Maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk nee. Gek toch.

Ik hoop dat dit zo'n ding is waarvan het overgaat en je nooit weet wat het nu was.
Hoop het ook tot nu toe begint het erop te lijken, gaat toch stukken beter dan gisteren.
Zou toch gokken op kramp of verknelde zenuw dan, nouja fingers crossed nog ff.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door