Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3369269
Wat een ellendig bericht. Maar voor Scotch kunnen jullie geen andere keuze maken. Heel veel sterkte en mooie momenten voor dit weekend, en veel kracht gewenst voor maandag en de tijd daarna.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Voor en met Max is het ook een heftige tijd.
Ik weet niet of je nog naar een andere dierenarts wilt uitwijken, maar in Munkfors/Mjönas zit een Nederlandse dierenarts. Misschien dat dat nog een optie kan zijn voor verder overleg?
http://mjonasdjurklinik.se/index.php/om ... /reception
Ook met kanjer Max veel sterkte
#3369301
Dank allemaal voor de lieve woorden. Ik denk dat we hem vandaag al moeten laten gaan, hij gaat zo hard achteruit ineens. :'( Hij kan nauwelijks nog staan en lopen, zijn ene achterpootje knikt steeds om bij het lopen omdat hij het niet meer hoog genoeg krijgt opgetild, en als hij staat, lijkt hij wel een doorgefokte Duitse herder. En het lijkt wel of hij niet durft te gaan liggen, zo lang strompelt hij rond. Ik ga hem dit niet nog 2,5 dag aandoen. Meneer Anne is helaas weg met auto nu, en de da is met lunchpauze, maar om 1 uur bel ik hem en maak ik een afspraak voor vanavond. :'(
#3369304
Anne in Zweden schreef:Dank allemaal voor de lieve woorden. Ik denk dat we hem vandaag al moeten laten gaan, hij gaat zo hard achteruit ineens. :'( Hij kan nauwelijks nog staan en lopen, zijn ene achterpootje knikt steeds om bij het lopen omdat hij het niet meer hoog genoeg krijgt opgetild, en als hij staat, lijkt hij wel een doorgefokte Duitse herder. En het lijkt wel of hij niet durft te gaan liggen, zo lang strompelt hij rond. Ik ga hem dit niet nog 2,5 dag aandoen. Meneer Anne is helaas weg met auto nu, en de da is met lunchpauze, maar om 1 uur bel ik hem en maak ik een afspraak voor vanavond. :'(
Och jee :'( :'(
Maar klinkt als een goede beslissing als hij zich zo rot voelt :-*
:bigarmhug: :bigarmhug:
#3369318
Anne in Zweden schreef:Dank allemaal voor de lieve woorden. Ik denk dat we hem vandaag al moeten laten gaan, hij gaat zo hard achteruit ineens. :'( Hij kan nauwelijks nog staan en lopen, zijn ene achterpootje knikt steeds om bij het lopen omdat hij het niet meer hoog genoeg krijgt opgetild, en als hij staat, lijkt hij wel een doorgefokte Duitse herder. En het lijkt wel of hij niet durft te gaan liggen, zo lang strompelt hij rond. Ik ga hem dit niet nog 2,5 dag aandoen. Meneer Anne is helaas weg met auto nu, en de da is met lunchpauze, maar om 1 uur bel ik hem en maak ik een afspraak voor vanavond. :'(
Oh, dat gaat wel heel snel. Wat naar voor hem en voor jullie. :'( Knuffel veel met hem en heel veel sterkte gewenst.
#3369336
Vanmiddag om 3 uur hebben we Scotch laten gaan. Hij kon niet meer lopen, durfde nauwelijks te gaan liggen, nam ook zijn favoriete snoepje niet meer aan... Ongelofelijk, hoe snel dat ineens ging. Maar het is goed zo. Het inslapen verliep heel rustig, binnen een halve minuut was hij weg.

Bedankt voor alle lieve woorden van medeleven. Ik zal van 't weekend een in memoriam voor hem schrijven met wat favoriete foto's.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door