Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door BubbaBling
#3294565
Ik ben echt tijden niet op het forum geweest, maar ik heb jullie hulp nodig.

Is iemand bekend met het dierenziekenhuis in Groningen?
Het gaat om hart (en misschien long) onderzoek en evt epilepsi.
Ik hoop dat ik wat info kan verzamelen.
Alvast bedankt
Door BubbaBling
#3294637
fransbulletje schreef:Nooit van gehoord.
Wel goede ervaringen met Hopmans in Roden.
Op wat voor gebied?

Ik kom zelf vlak bij Dokkum weg en ik ben over het algemeen afhankelijk van het openbaar vervoer.
Dus het moet wel te bereiken zijn voor me :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3294670
Ik ben er bekend met onze poes.

Eerst bij andere da gezeten maar die vond dat ik dinky levenslang op struviet brokken moest houden. Dat is ook de tijd dat ik barfplaats ontdekt heb omdat dat mij enorm tegen stond.
Bij dierenziekenhuis werd mij gezegd dat ik kvv wel zou kunnen proberen maar geen garanties dat het goed zou gaan.
Vorig jaar was ik daar weer met blaasproblemen. Ik dacht dat het weer struviet zou zijn maar da vertelde mij dat ph juist goed was en dat het waarschijnlijk mede kwam door rauw voeren dat ph goed was. Operatie volgde omdat blaas klem zat in liesbreuk. Toen andere da en daar kon ik het totaal niet mee vinden.
Eind vorig jaar na epileptische aanval bij eigenaresse geweest en die was erg prettig in de omgang voor zowel mens als dier.

Kortom, goede ervaring ook ten aanzien van rauw voeren (al verschilt het misschien per da binnen de praktijk)
Door fransbulletje
#3294683
BubbaBling schreef:Op wat voor gebied?

Ik kom zelf vlak bij Dokkum weg en ik ben over het algemeen afhankelijk van het openbaar vervoer.
Dus het moet wel te bereiken zijn voor me :)
Vorig jaar met onze franse bulldog geweest voor keel/slokdarm/maagonderzoek dmv scopie.
Fijne dierenartsen, goede planning meerdere onderzoeken op één dag als je aangeeft van ver te komen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door