Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3247248
Iedereen onwijs bedankt voor alle steun,
We hebben onze beer de ochtend erna begraven samen met de andere pups, paps en mams ze hebben allemaal afscheid van hem genomen.
We hebben hem een mooi stukje van ons land gegeven zodat ons favoriete pupje altijd dichtbij zal blijven.
nogmaals iedereen bedankt voor alle hulp, de kennis en hulp op het forum word zeer gewaardeerd!!
#3247249
Erna schreef:Heel veel sterkte met het verlies van het pupje. :-(

Ik weet niet op welk eiland je woont maar er zit een Nederlandse DA op de galapagos eilanden:

http://darwinanimaldoctors.org/about-us ... l-doctors/

Wat ontzettend leuk! helaas niet op het eiland waar ik woon.
zal ongetwijfeld op Santa Cruz zijn, maar ik ga haar meteen opzoeken op internet en haar meteen contacten, geweldig handig voor de toekomst, dan zou ze zelf fysiek kunnen helpen, en even 2,5 uur in een boot om naar het eiland te komen waar ik woon . honden mogen hier namelijk ook niet van eiland naar eiland reizen. maar mensen wel!! dus dat is echt het beste nieuws wat ik me kan bedenken, nu maar hopen dat het is doorgegaan voor haar en ze dus ook echt naar de galapagos is gegaan, ik heb er nml niks over gehoord, en zulk nieuws gaat hier ondanks het een andere eiland is natuurlijk erg snel met maar zo eweinig inwoners!!
super bedankt voor het informeren!!:)
#3247251
Galapagosdogs schreef:Wat ontzettend leuk! helaas niet op het eiland waar ik woon.
zal ongetwijfeld op Santa Cruz zijn, maar ik ga haar meteen opzoeken op internet en haar meteen contacten, geweldig handig voor de toekomst, dan zou ze zelf fysiek kunnen helpen, en even 2,5 uur in een boot om naar het eiland te komen waar ik woon . honden mogen hier namelijk ook niet van eiland naar eiland reizen. maar mensen wel!! dus dat is echt het beste nieuws wat ik me kan bedenken, nu maar hopen dat het is doorgegaan voor haar en ze dus ook echt naar de galapagos is gegaan, ik heb er nml niks over gehoord, en zulk nieuws gaat hier ondanks het een andere eiland is natuurlijk erg snel met maar zo eweinig inwoners!!
super bedankt voor het informeren!!:)
Ze heeft net bijgetekend voor nog eens 6 maanden. Er is een interview met haar te vinden op internet via Google. :-)
#3247322
Erna schreef:Ze heeft net bijgetekend voor nog eens 6 maanden. Er is een interview met haar te vinden op internet via Google. :-)

Super ga het meteen opzoeken! van mij mag ze voor altijd blijven!!!
zal lastig worden met de strenge regels hier.. maar dit zou echt een uizondering mogen zijn en is een verbetering voor de welvaart van dieren op de eilanden!
nogmaals bedankt voor de info!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door