Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3181692
smulpaap schreef: En zijn de oren van de hond ook goed bekeken ? Er valt ook nog te denken aan bv een middenoorontsteking
Ook dat heeft mijn Russell gehad , een heel diepliggende . Ook o.a een scheve stand van de kop , niet meer willen en kunnen eten
Dan schieten de ogen niet heen en weer.
#3181750
Aprilsnow schreef:Ik wijs haar nog een keer op gvs. Zelf dacht ze ook aan een hersenbloeding of zoiets. Las in het artikel dat het ook wel veel op een hersenbloeding lijkt.
Ook de middenoorontsteking meld ik wel voor de zekerheid. Kijken kan nooit kwaad.
Ik heb je een Pb gestuurd .
#3182548
Ze is gisteren terug geweest naar de DA voor de uitslagen van de bloedonderzoeken. Daar komt niets raars uit naar voren. Men denkt nu dus aan een hersenbloeding/tia.
Met Happy gaat het naar omstandigheden goed. Ze houden hem in de gaten en hopen dat hij weinig restverschijnselen houdt.
#3182574
Aprilsnow schreef:Ze is gisteren terug geweest naar de DA voor de uitslagen van de bloedonderzoeken. Daar komt niets raars uit naar voren. Men denkt nu dus aan een hersenbloeding/tia.
Met Happy gaat het naar omstandigheden goed. Ze houden hem in de gaten en hopen dat hij weinig restverschijnselen houdt.
GVS kan op elke leeftijd voorkomen (is dan niet geriatrisch) en wordt vaak aangezien/verward voor een hersenbloeding. Fjurdy had het, ik heb er heel veel over gelezen.
Het duurt maanden voordat het echt beter gaat en de scheefstand van het hoofd kan blijvend zijn. Wat ik gelezen heb is dat pilletjes tegen wagenziekte wel kunnen helpen voor het misselijk zijn.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door