Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#3173279
Verschil door de laser acupunctuur merkte ik gisteren wel. Normaal als ik Chendo op zijn rug kriebel, dan rilt/schud hij met zijn rug (weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen).
Leida heeft hem gisteren op die plekken behandeld (zonder dat ze dit wist) en toen ik thuis kwam en het aan mijn hubbie uit wilde leggen en het voor wilde doen reageerde hij helemaal niet. Dat vond ik wel typisch.
Door Lizzy
#3173695
Wow, je bezoek aan Leida klinkt ontzettend goed/positief! Super!

En dat is inderdaad opmerkelijk, dat je geen reactie kreeg.... Ook dit vind ik eigenlijk wel heel goed nieuws.
Gebruikersavatar
Door Qwea
#3175207
Charlie's Angel schreef:Ik heb met Tannetje goede ervaringen.  Maar weet niet of dat voor jou te doen is.

Dat. Link zit nu ook aan de chinese kruiden. Tannetje heeft het opgestuurd omdat het 2u rijden is voor mij (ben eerste keer natuurlijk langsgeweest). Ze is daarnaast ook vrij vlot met reageren op mail! Erg prettig!
Door tt-tjes
#3176263
Monique77 schreef:Hoe gaat het nu met Chendo?
Het gaat best goed, maar of het nu aan de chinese kruiden ligt kan ik nog niet met zekerheid zeggen. Ik ben de prednison nog steeds af aan het bouwen. Zaterdag gaan we bloedprikken.
Door tt-tjes
#3178641
Wel vreemd. Leida vroeg of ik de bloeduitslagen wilde mailen. Dat heb ik gedaan vorige week zaterdag en nog een paar vragen gesteld. Tot nu toe geen antwoord gekregen. Dat schiet niet echt op.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door