Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3169654
Lizzy schreef: Oh, ik zie dat er al een echo is gemaakt. Dat is bemoedigend, dat daar niks geks op te zien is! Heeft hij ook een biopt van de lever genomen?
Nee, nog niet. Ze wilde eerst even de uitslagen van de galzuren afwachten. Voor het biopt moet hij onder narcose zei ze, en het was gisteravond als zo laat dat ze daar nog even mee wilde wachten. Ze vond de lever er wel klein uit zien op de echo.
Lizzy schreef: Ja, duidelijk iets met de lever aan de hand.... Ik denk dat een galzurenbepaling inderdaad op z'n plaats is en een echo van de buik/lever. He gatverdamme meis, wat een ellende :'(

Ik zou alvast beginnen met het leverdieet en mariadistel.
Heb gisteren al hüttenkäse gehaald, en kipfilet. Net even een nieuwe berekening gemaakt voor zijn dieet. Ik ga deze week eerst gekookt proberen, mariadistel ga ik zo halen.
Gisteravond heeft hij een blokje rauwe kip op, en vanmorgen een paar stukjes gekookt. Maar toen was hij er al weer klaar mee.
Ik ga het eerst ff zonder vleesbot doen, als hij eindelijk weer gaat eten verander ik dat.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op do 12 nov 2015, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
#3169665
tt-tjes schreef: Ik ben zo bang dat ik te laat ben. :'(
Daar mag je niet aan denken, je had geen er geen idee van dat er daar wat fout was. Hij zal wel niet van de ene op de andere dag weer helemaal opgeknapt zijn maar geef alles de tijd om zijn lever weer wat te laten opknappen en dan zie je over enkele dag wel resultaat. Knuffel voor jou in deze stress dagen. Ik duim voor je mannetje
#3169677
tt-tjes schreef: Ik ben zo bang dat ik te laat ben. :'(
Die angst ken ik en misschien niet helemaal ongegrond, maar zeker niet aan jezelf te wijten!!

Wat ik je ook al in pb stuurde, Djilly's waarden waren ook niet meer meetbaar, oftewel 1000+.
Het heeft tijd nodig, geduld, en kost heel veel frustratie als ze weer een paar happen eten en daarna weer niet willen eten. Je praat over maanden minimaal voordat het weer goed is, niet in weken of dagen.
Maar de kans dat hij er bovenop komt is zeker aanwezig! Probeer je daar aan vast te houden.
#3169699
Hij heeft net een paar blokjes gekookte kipfilet op. In 1 van die blokjes heb ik een capsule Mariadistel gestopt, en die is mee naar binnen gegaan. En een stukje gedroogde long.
Verder wil hij helemaal niets, geen havermout of hüttenkäse, geen groenten helemaal niks.
#3169710
Misschien heel stom hoor maar zou een beetje hills HD hem
Over de streep trekken? Geen idee of hij dat mag hebben maar ik kan mij voorstellen dat dit ook een negatieve spiraal is waar hij in zit


Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door