Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3161345
Wat een rare uitspraak.

Moet jij je eens indenken dat je je echt niet lekker voelt en je moet van alles en krijgt allerlei prikkels binnen?
Dan ben je toch ook niet op je best? Dan reageer je toch ook minder positief dan dat je beter in je vel zit?
Ben je dan psychisch gestoord?

Wat Lizzy voorstelt is inderdaad wel een goeie, hoewel ik me wel voor kan stellen dat je het eng vind om te switchen.
Door Anne in Zweden
#3161828
Ik volg dit topic op afstand, maar eh... een dierenarts die een dier "psychisch gestoord" noemt wanneer het dier eindelijk begint te normaliseren... Sorry, die heeft niet goed begrepen waar hij mee bezig is. Een dierenarts hoort het toe te juichen als een hond met problemen ineens minder problemen heeft. Kan hij die vreugde niet opbrengen, dan had hij geen dierenarts moeten worden maar in een slachthuis moeten gaan werken. >:(

Super dat het beter gaat! Ik duim dat je het ergste achter de rug hebt nu!
Door petralita
#3161834
Hier ook eerste gedachte alvleesklier.
Zou idd ook overstappen op carnibest pancreas. In iedergeval geen rodi meer.

Veel sterkte met je pup, verschrikkelijk mee te maken voor de pup en jullie.

Wel goed te lezen dat het wat beter gaat.
Door Coops
#3161964
Bedankt voor al jullie reacties!
Vandaag hebben we de uitslag vd test gehad, en het is hoogst waarschijnlijk de ziekte van Addison.
Haar voer heeft al voor veel verbetering van haar ontlasting gezorgd, maar nu moeten wij dus verder.
Haar stress is nu heel begrijpelijk. Ik ben me aan het inlezen hierover. Het enige wat ik niet kan plaatsen is haar vraatzucht. Zij komt idd niet aan, dat is wel een feit.
Door Lizzy
#3161994
[quote="Coops"]
Bedankt voor al jullie reacties!
Vandaag hebben we de uitslag vd test gehad, en het is hoogst waarschijnlijk de ziekte van Addison.
Haar voer heeft al voor veel verbetering van haar ontlasting gezorgd, maar nu moeten wij dus verder.
Haar stress is nu heel begrijpelijk. Ik ben me aan het inlezen hierover. Het enige wat ik niet kan plaatsen is haar vraatzucht. Zij komt idd niet aan, dat is wel een feit.
[/quote]

Dat had ik niet verwacht. Ik dacht dat dit bij eerder bij wat oudere honden voor kwam en dat de symptomen geleidelijk ontstaan. Is er een ACTH-stimulatietest gedaan waar dit uit kwam?
Door Coops
#3161997
Lizzy hadden wij ook niet verwacht. Die test wordt nu idd gedaan. De rest van de uitslagen wezen hier ook op schijnbaar. Het verklaart haar enorme stress wel. En de wisselende ziktedagen/beeld. Maar nee dit hadden we niet verwacht.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door