Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#3160441
Hylos schreef: Ik zou idd eerst al het medische uitsluiten.  Maar dit is de zoveelste husky waar ik dit over hoor dus het verbaasd me ook weer niet. Maar leuk is anders, liefst heb je natuurlijk dat ze gewoon hun eten eten.


Ja , nu je het zegt . Ik heb hier een Husky gekend , die at eens in de 2 a 3 dagen
Die man kon doen wat hij wilde , maar de hond at gewoon niet meer
Er was verder niets medisch aan de hand met die Husky
Gebruikersavatar
Door Husky
#3161159
Goed, naar de (pro-vers)dierenarts geweest vanavond. Probleem omschreven en hierop als antwoord gaf ze dat Hannah misschien schijnzwanger was, maar de melkklieren waren niet opgezet. De dierenarts vond Hannah er erg goed uitzien. Haar tanden vond ze er ook goed uit zien. Qua energie zouden er ook geen problemen zijn. Aangezien ze alle soorten vlees al had uitgeprobeerd, tijdelijk eerst op brok zetten. Ze heeft veel staaltjes meegegeven.

Waarschijnlijk is Hannah een kieskeurige eter. Hopelijk kan ik haar weer overzetten op het verse vlees.
Gebruikersavatar
Door Irta
#3161172
Husky schreef: Goed, naar de (pro-vers)dierenarts geweest vanavond. Probleem omschreven en hierop als antwoord gaf ze dat Hannah misschien schijnzwanger was, maar de melkklieren waren niet opgezet.
Wat was de reden dat ze hier aan dacht? Puur het feit dat ze loops is geweest of zijn er aanwijzingen voor? Maakt ze een nestje bv, of "adopteert" ze een speeltje als "pup"?
Heeft ze het ook over een baarmoederontsteking gehad? Persoonlijk had ik dat toch absoluut willen uitsluiten, eerlijk gezegd :-\

De dierenarts vond Hannah er erg goed uitzien. Haar tanden vond ze er ook goed uit zien. Qua energie zouden er ook geen problemen zijn. Aangezien ze alle soorten vlees al had uitgeprobeerd, tijdelijk eerst op brok zetten. Ze heeft veel staaltjes meegegeven.

Waarschijnlijk is Hannah een kieskeurige eter. Hopelijk kan ik haar weer overzetten op het verse vlees.
Als ze schijnzwanger is zou het slechte eten daar waarsch ook door komen, lijkt mij ;) Idem als het een bmo is....

En zomaar een idee n.a.v wat door anderen aangegeven werd in dit topic.... Het zou miss ook nog kunnen zijn dat ze liever gewoon 3 a 4 keer per week eet ipv iedere dag? Is misschien voor haar een veel beter voerschema... Op die dagen geef je dan wat je normaal gesproken over 7 dagen zou verdelen (dus zeg maar een dubbele portie).
Laatst gewijzigd door Irta op di 13 okt 2015, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Husky
#3162753
Ze zag er zodanig gezond en energiek uit dat ze vrijwel zeker wist dat er niets uit een bloedonderzoek zou uit komen. Verder eet ze de brokken(staaltjes van de dierenarts) goed. Wat betreft de schijnzwangerheid vertelden we haar het verhaal dat Hannah erg aanhankelijk was en meer defensief reageert op andere honden. Normaal is dit dus niet het geval.

Zeker heb je ook gelijk in, maar op het moment eet ze weer, maar graag zou ik haar weer op het verse vlees willen zetten. Als ik haar daar naartoe heb overgezet zal ik proberen haar op meerdere verschillende tijden eten te geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door