Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3126345
Hoop dat je nog een keertje fijn met hem naar NWH kan.
Het is een rot ziekte, je hoopt nog even tijd te hebben, en ineens is dat punt er, het gaat niet meer, hopelijk duurt het voor jullie nog even.
Door Danny
#3126429
Oh shit meis. Grrr zou het dan ineens zo hard gaan....
Hopelijk hebben jullie nog een fijn weekend. Geef je hem een dikke knuffel van me!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3126453
We zijn in nwh.... Hij is rustig, heeft lekker gegeten, vanavond klein stukje bij t meer gelopen, morgen ff kijken hoe ie is en dan ff naar t strand .. Ik geef Zimba nu meer druppels
Hij blijft vrolijk en wil graag mee....
Is niet benauwd
Door inni
#3126478
't is gewoon een dubbele tijd, je probeert te genieten van elk moment en tegelijk besef je........kl...gevoel......knuffel voor jullie allemaal  :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Larkin
#3126486
Weet wat je bedoelt. Jessy heeft dit afgelopen weken ook over zich gehad ten tijde van een zware infectie en bloeding. Ze heeft de laatste dagen ook aan de prednison gezeten maar voor mijn gevoel kwam daar de stank niet vandaan want toen het juist beter ging was de stank ook weg. Zal mij niets verbazen als dit gewoon bij het ziekte proces hoort waar hij nu in zit
Door zurca
#3126490
Me and my boys! schreef: vanwege die longtumor... bij longtumoren schijnt prednison te 'helpen'...
volgende mnd terug en als t niet minder is dan ga ik met de prednison stoppen...
dan heeft ie er meer hinder van dan gemak
Ik heb niet alles gelezen dus misschien slaat mijn antwoord nergens meer op...
Bij Tous hadden we ook het idee dat de prednison hem meer tegen werkte dan hem goed deed. Na contact gehad te hebben met de DA hebben we de dosering naar beneden aangepast en toen gaf het wel het gewenste resultaat...

Stinken is Tous niet gaan doen van de prednison.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#3126606
Fijn voor jullie dat je lekker bij zee bent  :)  Hoop dat jullie samen hele mooie momenten beleven en vooral genieten van elkaar!
Hoe is het vandaag met je mannetje?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3129533
Lief dat je naar hem vraagt!!!
Hij heeft t moeilijk met deze temperaturen, we lopen s ochtends heel vroeg en verder plas en poeprondjes
Vd week was mn vriendin er, ze had Zimba een paar weken niet gezien..Ze vond t moeilijk om te zien dat ie zo ' oud' was geworden.
In feite mag ik nog niet klagen hoor ondanks dat alles langzaam gaat heeft ie nog overal zin in!
Stinken naar t ziek zijn doet ie nog..tumortjes bij zn poeperd houd ie zelf bij door ze stuk te bijten, hij is erg mager..eet nog graag en geniet van alle aandacht!
Door Danny
#3129694
Ja moeilijk he om hem steeds toch wat achteruit te zien gaan.
Maar fijn El dat hij echt nog plezier heeft en graag eet. Ja deze tempraturen zijn voor de meeste honden niet grappig, en voor oudjes en zieken al helemaal niet. Hou hem maar lekker rustig overdag!
Door tt-tjes
#3130624
Me and my boys! schreef: Lief dat je naar hem vraagt!!!
Hij heeft t moeilijk met deze temperaturen, we lopen s ochtends heel vroeg en verder plas en poeprondjes
Vd week was mn vriendin er, ze had Zimba een paar weken niet gezien..Ze vond t moeilijk om te zien dat ie zo ' oud' was geworden.
In feite mag ik nog niet klagen hoor ondanks dat alles langzaam gaat heeft ie nog overal zin in!
Stinken naar t ziek zijn doet ie nog..tumortjes bij zn poeperd houd ie zelf bij door ze stuk te bijten, hij is erg mager..eet nog graag en geniet van alle aandacht!
Fijn dat hij er nog wel zin in heeft. Het is gewoon heel moeilijk om ze af te zien takelen, maar zolang hij zelf nog wil, en eet en drinkt. Laat hem maar lekker genieten, en jij van hem.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door