Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
#348751
Gelukkig was je er op tijd bij :D Als er op tijd met de juiste ab wordt begonnen is er geen reden om je ongerust te maken. Misschien is het wel verstandig om meteen met pro-biotica te beginnen om de schadelijke effecten van de ab te verminderen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#348763
Doedels schreef: Gelukkig was je er op tijd bij :D Als er op tijd met de juiste ab wordt begonnen is er geen reden om je ongerust te maken. Misschien is het wel verstandig om meteen met pro-biotica te beginnen om de schadelijke effecten van de ab te verminderen.
Hoe bedoel je aan de ab begonnen, hij heeft maar 1 prik gehad en dit zou voldoende moeten zijn volgens de da, dus geen kuur van een paar dagen?
En die probiotica lijkt me inderdaad een goeie ja, bedankt.
Door Doedels
#348776
bernergek schreef: Hoe bedoel je aan de ab begonnen, hij heeft maar 1 prik gehad en dit zou voldoende moeten zijn volgens de da, dus geen kuur van een paar dagen?
Ja, van die prik had je ook geschreven. Ik had een pillenkuur in mijn hoofd. Niet goed opgelet. Ik heb geen verstand van ab voor honden. Bij mensen zou het vermoedelijk een pillenkuur zijn geworden. Dus ga niet op mijn opmerking af. Als je er toch over twijfelt, kan je het natuurlijk nog navragen bij de da.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door