Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3112132
chery schreef: Er is zeer uitgebreid bloed onderzoek gedaan. Alles waardes zijn perfect in orde. Maandag naar de osteopaat, hoop dat er iets uitkomt en anders weet ik het ook niet meer......
Nou ja, dat is wel heel fijn! Die aften-achtige dingen, heeft de DA daar nog naar gekeken?
Gebruikersavatar
Door chery
#3114420
Gisteren bij osteopaat geweest. Zij denkt absoluut niet aan hernia, waren er andere klachten geweest. Ze zat eigenlijk vast op dezelfde plekken als vorige keer, alleen nu erger. Dit is middenstuk rug, nek/hals gebied.
Het kaakgebied links is extreem gevoelig en kan ze amper bijkomen. Ze hapte zelfs! Jullie kennen Dirk niet, maar happen en dirk past totaal niet bij elkaar. Dus echt teken dat het veel pijn doet! Ze heeft dit stuk gelaserd.
Samen gepraat waar dit weg kon komen en tot de conclusie gekomen dat het weleens een overbelasting kan zijn. Sinds de pup er is, kluift ze veel meer. Dus kluiven is nu even not done. We gaan kijken wat dat doet en anders dan toch foto van de kaak. Het kromme lopen komt uit het midden van de rug, is nu losgemaakt evenals het hinkje met achterpoot. Dit laatste deed ze gisteravond dus al niet meer!
Achterkant rug, heupen ed zijn goed.
Verder vond ze dat Dirk heel snel heel oud was geworden. Ja dat vind ik ook. Heb oefeningen meegekregen voor de spieren sterker te maken en om weefsels om de kaak losser te krijgen. Het is net een blokje beton daar. We gaan ermee aan de slag!
Gebruikersavatar
Door chery
#3120844
Ik ben een week op vakantie geweest, afbouwdosering prednison afgemaakt. Maar het wil nog niet vlotten..... Ze heeft echt 2 weken geen kluif aangeraakt, maar niks helpt.
Zo om en in het huis gaat het prima, maar zodra we gaan wandelen, gedoseerd max 10 minuten, is het drama. Ze loopt helemaal stijf, met gespreide tenen voor, durft eigenlijk niet linksom te kijken of heftig trillend, kwijlt als een gek.
Dus gisterochtend metacam gegeven, wilde toch iets tegen pijn geven, het doet iets, maar niet genoeg. Ze liep na de metacam wat langer iets beter op de wandeling. Dus pijn......
Dus heb contact oogenomen met de dierenarts, ik wil een nsaid proberen. Hij heeft geen previcox, maar heb nu onsior gekregen.
Vanmorgen gegeven, samen met een capsule groenlipmossel en ik hoop dat het wat gaat doen, want dit is niks......
Dan maar aan de pijnstilling!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door