Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Marieke*
#3092323
Hele rare vraag.. Noortje heeft van de week een flinke nies aanval gehad... Zo heftig dat ze echt een flink aantal keren haar kop de grond raakte. Nu heeft ze dus ook een schaafwond op haar neus. De wond zit net naast het natte gedeelte van haar neus, zeg maar waar haar snorharen zitten, en ook zit een een stukje op het natte gedeelte. Het probleem is dat ze het natuurlijk steeds weer stuk likt. Ik wil er aan de ene kant graag iets van honing zalf op smeren, maar ik vrees dat dat een drama wordt en dat het alleen maar verder stuk gaat doordat ze de honingzalf eraf zal likken.

Iemand een idee wat erop te doen, of juist droog laten.. Ze heeft er nu toch ook wel flink jeuk aan.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3092325
hier ook zoiets gehad... vinnie remde verkeerd af en gleed met zn neus over t grind..
ik heb er af en toe honingzalf op gedaan, enkel als ik thuis was en kon zeggen dat ie er af moest blijven.
duurde behoorlijk lang tot zijn neus weer helemaal zwart was
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3093155
Wodka struikelt af en toe over haar eigen poten en doet dan een "asfaltkroket". Niet bevorderlijk voor het vel op je neus.

Ik maak het schoon, smeer er een lik honingzalf op (die er dan vrolijk wordt afgelikt) en verder zit ik er niet aan. Iedere keer weer netjes geheeld.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door