Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#3087658
Wagenrenck is een fijne kliniek. Als zij een kno in huis hebben, lijkt mij dat een goede keuze. Zeker als je niet naar Utrecht wil en Sleeuwijk ook duidelijk dit advies geeft.
Door sella
#3087660
We gaan maandag naar de wagenrenk. om 14 uur een afspraak met Dr. Mandigers omdat hij ook al zoveel andere problemen heeft gehad kiezen ze ervoor hem bij dr Mandigers neer te zetten.
Door sella
#3088179
Helaas is Buffel sinds gisteravond zienderogen zieker geworden, een spoedconsult bij de waterpoort gekregen, zijn amandelen zijn alweer gigantisch vergroot.
Nu een van de ab die nog helpt tegen deze bacterie ingezet naast het zilverwater en maandag gaan zijn amandelen eruit.
Zijn hart heeft ook hoorbaar onder de situatie te lijden.
Bah niet wat je wenst voor je ventje.
Door smulpaap
#3088311
Ach arme Buffel .
Maar ja als amandelen (ook) flink ontstoken raken ..... Dat is voor het hart ook een risico
Hopelijk knapt hij er van op , dikke knuf voor je ventje  :-* :-*
Door sella
#3088326
Ja dat liep ik ook in wormerveer te roepen. En dat de onderkant van zijn tong blauwig is.
Dat liep zo een vaart niet.
Sneek hoorde echt wel verschil met anders, hij heeft een minimaal ruisje waar hij stokoud mee kan worden, maar nu is de ruis veel heviger.

De stakker heeft wel een hevige allergische reactie gekregen, het leek wel een new foundlander zo dik was zijn neus, tongbeen zwol stevig, dus alle humane protocollen gevolgd, ik was al een kwartier thuis uit sneek, maar weer met een kleregang heen en daar heeft hij ook en grote shot snelwerkende cortico en het erger zwellen is gestopt.
Nu dus vanaf morgenmiddag 2 keer daags een halve tablet proberen daar alleen nog een middel is wat echt echt echt het laatste is en je dat wil bewaren zo lang mogelijk.
Maandag die krengen eruit en daarmee ook het depot waar die mrsa zich kan nestelen en moet hij verder fluitend door het leven gaan.
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3088334
sella schreef: Ja dat liep ik ook in wormerveer te roepen. En dat de onderkant van zijn tong blauwig is.
Dat liep zo een vaart niet.
Sneek hoorde echt wel verschil met anders, hij heeft een minimaal ruisje waar hij stokoud mee kan worden, maar nu is de ruis veel heviger.

De stakker heeft wel een hevige allergische reactie gekregen, het leek wel een new foundlander zo dik was zijn neus, tongbeen zwol stevig, dus alle humane protocollen gevolgd, ik was al een kwartier thuis uit sneek, maar weer met een kleregang heen en daar heeft hij ook en grote shot snelwerkende cortico en het erger zwellen is gestopt.
Nu dus vanaf morgenmiddag 2 keer daags een halve tablet proberen daar alleen nog een middel is wat echt echt echt het laatste is en je dat wil bewaren zo lang mogelijk.
Maandag die krengen eruit en daarmee ook het depot waar die mrsa zich kan nestelen en moet hij verder fluitend door het leven gaan.
Heel veel succes en sterkte morgen! Hoop dat de operatie zal helpen het allemaal wat makkelijker te maken voor het bulletje.
Door Ramses1
#3088473
Ppffftt het is ook wel elke keer wat met die Buffel van jullie :(

Sterkte in het komende weekend en maandag hopelijk een niet al te zieke hond mee terug.  :duimen: :duimen: :duimen:
Beterschap!
Door tt-tjes
#3088551
Ik hoop dat het gaat helpen. Ik ben vorig jaar met Chendo bij Mandigers geweest en die zei, hij hoest van het blaffen. Daar was de kous mee af, terwijl bij de scopie bij Maarten er uit kwam dat idd ook zijn amandelen behoorlijk gezwollen waren. CHendo hoest dus nog steeds als hij zich te druk maakt.

Ik ben dus helemaal geen fan van Mandigers.
Door sella
#3088554
Hij heeft al heel veel onderzoeken gehad, en de afspraak is nu, dat als de amandelen eruit zijn, en hij herstelt goed en verders geen rare dingen meer dat we geen afpraak meer maken bij mandigers.
Mocht hij wel blijven kwakkelen dan gaan we toch daarheen.
Hij is natuurlijk al een lymfeklier kwijt en zijn milt. Dus er is iets onderliggends dat er speelt.
Door sella
#3091654
Dank je. Nu zijn amandelen eruit zijn, en zijn hals in theorie alleen maar dikker zou moeten zijn, hebben we onze jonge herdernek weer terug!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door