Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door doranto
#3043065
Hope schreef: Ja, vijftien euro.
En het duurde best even voor het er was.
Dan nóg is het volgens mij véél goedkoper, als ik tenminste goed gekeken heb. Dacht dat ze daar voor de dubbele hoeveelheid nog minder vroegen dan hier voor de helft.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3043279
Lou & Joy schreef: Hier bestel ik meestal voedingssupplementen en verkopen ze die van NOW foods, 24,95 kost ie.

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/q ... =Quercetin&

Zal de andere niet geven, was gelukkig maar 7 euro, toch zonde.....
Momenteel is ie jeukvrij door de shampoo en spray van Silverlinde, heb tevens het idee dat de Xie Tang goed begint te werken. Dus ik kijk het voor nu even aan!
ja, zonde is het zeker. Als je bij ingredienten kijkt, wat zit er dan in? Misschien kan je hem gewoon opmaken door af en toe één van deze te geven. Welke spray heb je van Silverlinde?
Gebruikersavatar
Door Wodans avonturen
#3043328
Wat ik me nog bedacht, citroenmelisse en komkommer zijn natuurlijke antihistamines. Misschien eens testen als je het drinkwater vervangt door afgekoelde melissethee en komkommer door de groentemix doet?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3043484
Wodans avonturen schreef: Wat ik me nog bedacht, citroenmelisse en komkommer zijn natuurlijke antihistamines. Misschien eens testen als je het drinkwater vervangt door afgekoelde melissethee en komkommer door de groentemix doet?
Je moet wel héél veel komkommer geven voor je aan evenveel antihistamine zit als de quercetine.
Citroenmelisse zou wel kunnen.
Gebruikersavatar
Door Lou & Joy
#3045523
Hope schreef: ja, zonde is het zeker. Als je bij ingredienten kijkt, wat zit er dan in? Misschien kan je hem gewoon opmaken door af en toe één van deze te geven. Welke spray heb je van Silverlinde?
Er zit echt 1400 mg vitamine C in, dat is nogal veel. Inmiddels de Quercetine met Bromelaine van NOW foods besteld!

De spray van Silverlinde heet Jeuk Stop. Helpt supergoed bij mijn maltezer. Momenteel is hij nog steeds jeukvrij, ik ben blij! Ik was hem met de Silverlinde shampoo eens in de paar dagen en spray ochtend en avond zijn pootjes in.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door