Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#3039469
Doranto schreef: pfff jemienee, das net zo erg als kleine kinderen in huis  :P
hier ook. Het is of honden veilig wegzetten (en daarvoor werk ik te lang) of spullen wegzetten dus dat laatste gebeurd. Nu eten ze geen gekke dingen. Het is meer dat levensmiddelen niet veilig staan (ook niet in een keukenkastje, want ja die hengel je zo open).
Door inni
#3039477
Lil schreef: hier ook. Het is of honden veilig wegzetten (en daarvoor werk ik te lang) of spullen wegzetten dus dat laatste gebeurd. Nu eten ze geen gekke dingen. Het is meer dat levensmiddelen niet veilig staan (ook niet in een keukenkastje, want ja die hengel je zo open).
gelukkig zijn ze hier maar klein, ik zie die rakker wel 's denken dat hij een aap is, dan staat hij te proberen om tegen de handgrepen van de ladenblok op te kruipen en zo bij 't eetbare te raken op het aanrecht.  De ouste (5maand ouder) zit er dan naar te kijken met een snoet "man, je krijgt zo meteen weer tegenwind" :)
Door vagebond
#3039736
::)mm, als ik dit zo lees, ben ik blij dat dit jaar de kerstboom in een hoek staat op een tafeltje in de voorkamer. En die is overdag verboden toegang voor de teckels. Ik heb hier ook zo'n jonge hond lopen, die gewoon alles "proeft" en naar binnen werkt.
En is er al een piepschuimdrol uitgekomen??
Gr. Ingrid
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3040314
Tot nu toe gaat alles nog goed. Ik heb nog geen piepschuim gezien en ze hebben beiden weer gepoept vandaag. Ik ga nog beter opruimen en voortaan laat ik ze in de slaapkamer als er niemand thuis is.

@ Inni jeetje bij jou is het wel heel erg ;D

Dankjewel iedereen!
Door inni
#3040565
;D 't is die jongste hier die 't uithangt, Berre destijds was een hele slechte eter en zou zeker niks zelf genomen hebben of van de grond gegeten en knabbelde ook nergens aan......Tobi is nu bijna 14 maanden en steelt of zoekt niks en eet .....vooral omdat Boy zijn portie anders opslokt. Boy (de jongste  bijna 9 maand) kan blijven eten, zoekt de hele dag naar nog meer, speelt en rakkert door het huis en is vaak wel ergens iets aan 't uithalen (gisteren heeft hij nog een losszittend hoekje aan 't behang ondekt en......... 't zat vanmorgen in z'n drolletje)  Tobi zit er dan bij te kijken "manneke, je krijgt alweer problemen". Ik probeer hem nu zonder wat te zeggen weg te halen bij uitdagingen voor hem, en verder al die dingen te voorkomen, in de hoop dat hij het ontgroeit. Hij is een rakker maar zo lief, mijn eerste gevoel over zijn naam was "Ciske" en ik denk dat het wel bij hem paste ;)
Door inni
#3041013
Joaquin schreef: Hier is ook de jongste de grootste rebel hij stookt Django ook op om ondeugende dingen te doen ;D


:roflmao:  bij mijn zonen ging het er destijds ook al zo aan toe.......... :)

Hoe oud zijn jou rakkers?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door