Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ike
#3040109
Wat moeilijk om een beslissing te nemen maar ook om je freule zo te zien  :'(
Heel veel sterkte en wijsheid  :-* :-*
Door Nynke
#3040116
Als ik jouw laatste stukje lees zou ik Pip ook laten gaan, het lijkt mij dat ze nu niet gelukkig meer is en dat gaat ook niet meer veranderen. Hoe triest ook, maar je kunt ook niet riskeren dat 1 van de andere honden haar te agressief bejegent doordat ze per ongeluk iets doet wat hij niet accepteert. Wat een rotbesluit  :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3040294
Wat een k*tsituatie. Ja, dan kan ik me goed voorstellen dat je overweegt haar te laten gaan. Is verschrikkelijk moeilijke beslissing, dat blijft het altijd: Wacht ik te lang en laat ik mijn dier lijden, of ben ik te snel en pak ik mijn dier wat af.... Weet er alles van met een 15 jarige die nog wel 18 kan worden maar zomaar ineens kan die beslissing genomen moeten worden  :'(
Niemand kan die beslissing nemen behalve jij en ik wens je verschrikkelijk veel moed en sterkte toe hiermee!  :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
#3040549
O wat zwaar... Mijn verstand zegt ook dat je haar beter kunt laten gaan, maar ja, het hart hè... Sterkte met het nemen van een beslissing.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door