Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#3026666
Ramses1 schreef: Jeetje, het is ook wel elke keer wat bij jullie :(
Sterkte voor Bronwyn.

Mag ik vragen waar je het laat doen en is het een gewone of een artroscopische operatie?
Mijn 8 jarige teefje heeft een artroseknie en ik zoek een goede da met ervaring hier in.

Morgen ga ik bellen met Eersel en Beneden-Leeuwen.
Waterpoort, de start is lacroscopisch. Maar als de knieband door is, dan zal er wat meer gesneden moeten worden. Enkel de meniscus kan lacroscopisch met drie sneden. Eersel hoor ik ook veel goede dingen over. Beneden-Leeuwen geen mening over.

Sella, doen we er ook nog de bach rescue bij. Heb ook nog aromadruppels waar ik al mee gestart ben. Vanmorgen het tiltuig op maat gemaakt (Bron is groter als Sanne, de band was net lang genoeg). Zo een orthopedisch matras van kantoor achter in de bus leggen voor de rit terug naar huis. Agenda's aan het omgooien zodat we deze week geen derden nodig hebben voor oppas. Volgende week lukt dat helaas niet en moeten we hulp inschakelen. De enorme halsband ipv kap ligt ook klaar. Bed is slaapklaar. Vandaag voer aanpassen naar volledig kvv zodat de ontlasting vlotjes gaat.
#3027723
Helaas was ook de band voor 2/3 door. rapid tta is uitgevoerd en nu gaan we weer de weg in van revalideren. We zitten er eigenlijk een beetje doorheen. Bronwyn heeft tot op heden weinig hondenplezier kunnen maken en nu is het weer minimaal drie maanden aan de lijn, in de kennel en in de beperkingen.
#3027730
[quote="kira"]
Helaas was ook de band voor 2/3 door. rapid tta is uitgevoerd en nu gaan we weer de weg in van revalideren. We zitten er eigenlijk een beetje doorheen. Bronwyn heeft tot op heden weinig hondenplezier kunnen maken en nu is het weer minimaal drie maanden aan de lijn, in de kennel en in de beperkingen.
[/quote]

Ooooh het is ook gewoon hartstikke  :censored2:

Maar het gaat goed komen!  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door