Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Onix
#3041893
tt-tjes schreef: Ypozane werkt niet zo lang, en is grote rommel.
Sorry, jij vraagt om ervaringen en ik geef er 1.  Ypozane werkt snel en het effect houdt 3 tot  24 maanden aan. Het komt uit dezelfde groep als tardak (is ook grote rommel), werkt op dezelfde manier, maar is veel potenter.

En laten we wel wezen alle middelen die we in onze dieren stoppen om de hormonen te reguleren zijn troep. Ook deslorelin wat in suprelorin zit. Daar zijn bij mensen heel wat vervelende bijwerkingen van.

Ik hoop dat je hond er mee geholpen is. Al komen de klachten altijd terug als de medicatie is uitgewerkt.
Door tt-tjes
#3041958
Ik schrijf dat omdat ik van ypozane heel wat horrorverhalen gelezen heb. Voor zover ik weet wetkt het maar een maand of 4. Ik heb de chip laten zetten omdat Balou heel gevoelig is voor narcose en ab en daar heel lang de naweeën van heeft.
Door tt-tjes
#3042288
Ja dan ook Sandra, hij heeft als pup een operatie gehad met gasnarcose en Ab en metacam als pijnstiller. Ik ben een jaar bezig geweest om hem weer op de rit te krijgen.
maar dat maakt nu ff niets meer uit. De chip zit er nu in.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door