Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door flodder en dwarrel
#2998290
tt-tjes schreef: Hij ligt nu lekker op zijn eigen kussentje onder mijn bureau. Baas vond het goed voor vanmiddag. Ik hoop dat hij morgen wat opgeknapt is.
fijn dat het mogelijk was :-)

+ veel  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Door tt-tjes
#2998357
De paar hapjes eten die ik hem vanmiddag gegeven heb zijn er iig ingebleven. ORS + spuitje heb ik meegenomen naar het werk en daar krijgt ie met tussenpozen iets van.
Vanavond toch maar weer proberen of hij iets wil eten en dan doe ik daar meteen een tramadol doorheen.

Ik vind het wel verontrustend dat zijn koorts niet verder zakt. Hij ligt nu al de hele middag te slapen en wil ook verder niets. Normaal staat hij altijd wel op als ik weg loop, nu tilt hij geeneens zijn kop op te kijken waar ik heen ga.
Door Ike
#2998461
Fijn dat Fjurdy met je mee kon naar t werk en dat de hapjes eten in er zijn gebleven,
maar die koorts zou toch moeten zakken met die AB  :-\
Ik blijf door duimen en aan jullie denken!  :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2998482
ach gos toch... doet me denken aan gentle die vorig jaar een mega darmontsteking had... 4 dagen was ie opgenomen... compleet uitgedroogd....
hou hem goed in de gaten hoor, desnoods infuus aan laten leggen en dan thuis verzorgen
Door tt-tjes
#2998521
Ike schreef: Fijn dat Fjurdy met je mee kon naar t werk en dat de hapjes eten in er zijn gebleven,
maar die koorts zou toch moeten zakken met die AB  :-\
Ik blijf door duimen en aan jullie denken!  :-*
De AB heeft hij vanmorgen meteen weer er uitgegooid. Ik heb hem net nog een lepeltje eten gegeven met nieuwe AB er in.

Op het moment lijkt hij heel veel pijn aan zijn rug/achterpoten te hebben. Hij kan bijna niet in de poten komen. :'(
Laatst gewijzigd door tt-tjes op di 30 sep 2014, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2998528
:'( agosh, arme fjurdy, nog geen verbetering.
Ik zou zeker raad vragen aan de da voor bv ab injectie, zodat daar in ieder geval geen mogelijkheid in is dat hij het niet binnen krijgt zoals vanmorgen.
Geen verstand van pancreatis(weet niet precies hoe je het schrijft en zie ook nu geen stukje waarvan ik het over kan nemen), maar jij des te meer, zou hij dan ook op de ab moeten reageren???
Ik kan me voorstellen dat als jij pijn heeft in maag/darm streek dat hij krom loopt, tjee moeilijk hoor, heeft de da nog gezegd binnen hoeveel dagen hij zou moeten opknappen, dit als het een darmsontsteking is of die pancr....????
Ik ga weer keihard verder met duimen voor fjurdy, en voor jou heel veel sterkte, beslissen of het nu genoeg is is altijd moeilijk, zeker als je hoop hebt dat hij beter word.  :bigarmhug:
Door tt-tjes
#2998548
Ik heb hem net de AB gegeven en nu lijkt hij nog meer pijn in zijn maag te hebben.

Hij kan echt bijna niet in de benen komen. Ik slaap vannacht iig beneden.
Door Ike
#2998551
tt-tjes schreef: De AB heeft hij vanmorgen meteen weer er uitgegooid. Ik heb hem net nog een lepeltje eten gegeven met nieuwe AB er in.

Op het moment lijkt hij heel veel pijn aan zijn rug/achterpoten te hebben. Hij kan bijna niet in de poten komen. :'(
Oh bah wat afschuwelijk om je mannetje zo te zien  :'(

Ik hoop dat jullie een beetje rustige nacht hebben en een beetje kunnen slapen  :-*
Gebruikersavatar
Door Radja
#2998577
Ach meissie toch,ik voel zo met je mee!! :'( :'( :'( Het is zo vreselijk om die arme schat zo te zien lijden! Bah,bah en nog bah!!
Heel heel veel sterkte en beterschap,ik hoop zo dat hij snel opknapt,al is het maar een beetje, bij beetje! Alle beetjes geef jou weer hoop!

Dikke knuffel voor jou en de arme lieverd! :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door tt-tjes
#2998584
Ik ga zo meteen maar eens proberen of ik hem van zijn kussen krijg om een plas te doen. Morgenochtend probeer ik een afspraak te maken bij Maarten. Kijken of hij nog iets kan doen voor hem. :'(
Tot nu toe is het enige positieve dat zijn temp op 38.8 blijft. Verder is het 1 hoopje ellende.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op di 30 sep 2014, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door