Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Naat
#2978850
Sorry, ik heb het enorm druk gehad.

Boris is weer de oude. Hij heeft nog een hele tijd nare diarree gehad en dronk heel slecht.
Ik heb Boris steeds alle bloed van het vlees bij zijn eten gegeven. Is toch weer extra vocht.

Maargoed... inmiddels lijkt het alsof er nooit wat aan de hand geweest is. Boris is weer Boris.
Ze hebben hem helemaal binnenstebuiten gekeerd, maar niks kunnen vinden. Bloedonderzoek kwam helemaal niks uit. Hij was wel wat uitgedroogd, maar niet schrikbarend.

We houden hem nu heel goed in de gaten.

Ikzelf had het vermoeden dat hij een tumor aan het einde van zijn darm had. Alle symptomen kwamen overeen.
Toch zit het me nog steeds niet lekker. Steeds die rare kwaaltjes en nu dit weer. Ik denk dat ik toch een biopsie laat doen. Gewoon voor de zekerheid.
Laatst gewijzigd door Naat op wo 20 aug 2014, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2978863
Goddank, dat Boris er nog is en dat hij weer bijna de oude is en dat jij eindelijk hebt gereageerd! Maakte echt wel een beetje zorgen!
Maar ben blij dat het goed gaat! :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#2978873
Naat schreef: Sorry, ik heb het enorm druk gehad.

Boris is weer de oude. Hij heeft nog een hele tijd nare diarree gehad en dronk heel slecht.
Ik heb Boris steeds alle bloed van het vlees bij zijn eten gegeven. Is toch weer extra vocht.

Maargoed... inmiddels lijkt het alsof er nooit wat aan de hand geweest is. Boris is weer Boris.
Ze hebben hem helemaal binnenstebuiten gekeerd, maar niks kunnen vinden. Bloedonderzoek kwam helemaal niks uit. Hij was wel wat uitgedroogd, maar niet schrikbarend.

We houden hem nu heel goed in de gaten.

Ikzelf had het vermoeden dat hij een tumor aan het einde van zijn darm had. Alle symptomen kwamen overeen.
Toch zit het me nog steeds niet lekker. Steeds die rare kwaaltjes en nu dit weer. Ik denk dat ik toch een biopsie laat doen. Gewoon voor de zekerheid.
Als jullie dat rust geeft zou ik dat zeker doen. Zeker als hij zo ziek was zonder duidelijke aanleiding.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2978906
Hope schreef: Als jullie dat rust geeft zou ik dat zeker doen. Zeker als hij zo ziek was zonder duidelijke aanleiding.
Helemaal mee eens! Altijd luisteren naar je gevoel (intuïtie)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door