Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Alba
#2935451
Ik heb het van 't weekend gewoon eens gedaan. Nou zijn mijn meiden wel wat gewend qua verzorging en vinden ze het sowieso heel gewoon dat ik in hun bek zit te poeren (ik gebruik ook wel een krabbertje) maar ik had niet gedacht dat ze het zo makkelijk zouden laten gebeuren. Veel meer dan een 'heb je háár weer'-blik was het niet :biggrin2:.
Met cocosolie erop werd 't trouwens niet echt gewaardeerd, zonder was het prima.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2942770
Ik heb gister nog even bij de dierenarts over het elektrisch poetsen gehad. Hij vond het een goed idee en hij vond het erg grappig dat ik dat bedacht had. Ik gaf zelf al de kanttekening dat ik straks echt niet elke dag 2 keer per dag 2 minuten ga poetsen. Met mate, gewoon regelmatig, dat is goed genoeg.

Ik kan inmiddels de tandenborstel als hij aan is een seconde of 5 tegen zijn voorpoot houden, zodat hij went aan de trilling. En ik mag nu zijn tanden ontbloten en de tandenborstel op een cm of 10 brengen (aan). Vind ik al heel wat! Heb nu een weekje niet geoefend, zal het eerdaags weer oppakken. Zo'n pauze werkt vaak goed.

Barfplaats wordt gesponsord door