Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2920685
Hier eet Darky regelmatig iets wat niet eetbaar is. Tot nu toe gelukkig nog zonder problemen
Afgelopen week heeft ie 2 twixen extra groot te pakken gehad en met folie en al opgegeten.
Niks te zien daarvan in de ontlasting, behalve dat ie wat meer poepte dan normaal.

Hopelijk loopt het bij jouw ook met een sisser af.
#2920886
Dank je!
choopy schreef: Hier eet Darky regelmatig iets wat niet eetbaar is. Tot nu toe gelukkig nog zonder problemen
Afgelopen week heeft ie 2 twixen extra groot te pakken gehad en met folie en al opgegeten.
Niks te zien daarvan in de ontlasting, behalve dat ie wat meer poepte dan normaal.

Hopelijk loopt het bij jouw ook met een sisser af.
#2920893
We waren een uur vroeger aan de beurt dan in de planning stond. Ik ben meestal een dik uur eerder om nog even met de dames te gaan wandelen en het regende toen ik aankwam, toen werd er gezegd dat ik maar moest blijven wachten. Was al met een kwartier aan de beurt. Het verhaal gedaan over Prudence, haar symptomen nu, maar ook dat ze 15 april de achterkant (een stuk plastic van de kaas) te pakken gehad heeft en dat ik die nog niet terug heb gezien. Volgens hem konden de klachten niet van de plastic komen. HIj vermoed dat deze de darm al heeft verlaten. Eerst maar eens een bloedje prikken en wachten op de uitslag. Nadat de uitslag er was alles besproken. Prudence bloed was goed, zoals altijd is het ureum wat te hoog, en dit keer was de creatine wat laag (dat is omdat Prudence zich goed spoelt) zoals hij dat zo netjes zegt. Dus Prudence drinkt wat meer water dan nodig is.

Hij kan niet zo aangeven wat hier de oorzaak van is, van de verschijnselen dat ze zich nu zo gedraagd, angstig is, veel bibberen/trillen, vechtlustig en afgevallen is wederom, ondanks veel extra eten per dag meer. Het blijft een zeer onbekende stofwisselingsziekte, waar men nog weinig van weet. De urine test was in het verleden goed, maar zegt hij, we weten niet wat voor schade het aan de hersenen brengen kan. Hier kan het probleem ook vandaan komen. Ik heb als voorstel gedaan het laatst toegevoegde middel wat te verlagen, dit is eigenlijk standaard als we niet weten waar iets vandaan komt. Dit doen we dan even bij alle 3 om zo vergelijkingen te kunnen maken.

Voor Whisper en Phoebe heb ik een nieuwe vitamine gevonden. De oude vitamine die ze hadden had ineens Jodium erin, daar kan Phoebe niet tegen. Na heel lang zoeken (meer dan een jaar) toch eentje gevonden, zonder Jodium, zonder Druivenpitextract, zonder Xylitol en een laag vitamine A. Druivenpit extract zat er tot voor kort nog in, maar in de nieuwe zending bij het merk zelf, hebben ze de nieuwe zending al staan. Waar ik normaal bestel die had nog 19 oude potten staan, dus die moeten we niet.  Die kan ik morgen bestellen en dan heb ik deze overmorgen al in huis :) Dan gaan we testen of dat goed gaat. Je weet maar nooit met de dames. Fingers crossed dan maar.

Whispers avontuur met de Glonoinum (homeopathie) is goed afgelopen. Zij staat nu op een Hogere potentie, ze hoeft nu maar 1x een granule in de 4 weken, dat is beter dan elke dag! Ze koelt op dit moment goed. De andere dames koelen ook goed. Meestal is niet goed koelen ook meer neurologische verschijnselen, maar dit keer is dat niet het geval bij prudence.

Voor nu blijft het een raadsel. Eerst maar eens kijken hoe ze reageren op het verlagen van het laatst toegevoegde supplement.

Fenixjuh schreef: En?
#2921143
We moeten idd afwachten met Prudence. Als het een reactie is op een supplement dan moeten we dat vrij snel gaan merken. Hoe snel? Geen idee, heb geen idee hoe lang het duurt om een dosering af te breken, vermoedelijk maar een dag. Maar ik denk als ik een dag of 4 aanhoudt dat ik dan wel ver moet komen.
Fenixjuh schreef: Klinkt positief, alleen jammer dat Prudence zulke vage onherleidbare klachten heeft... Succes ermee!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door