Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#333827
Ja, ik ben ook bezorgt... hoe is het nou met Timmie? Wat een nare toestand....
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 11 jun 2005, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#334018
Tannetje heeft inmiddels Timmie moeten laten gaan :'( :'(

Omdat er berichtjes zijn verdwenen, zet ik het er even neer.

Sterkte met dit verlies Tannetje :-*
Door geer
#334055
Tannetje postte dat bericht inderdaad net voor de Barfplaats eruit knalde...

Het was heel erg stil in de winkel gister, geen Timmie meer die bezoek verwelkomt, frettenmevrouwen (sorry Elfy ;)) toeblaft, lamsoren of bullepeestjes verduistert, broodjes krabsalade komt delen of gewoon even komt kroelen... Timmie, ik zal je ontzettend missen! (doe ik nu al...)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#334072
Ja, mijn berichtje is verdwenen.
Timmie was op. Ze had niet meer de kracht te herstellen van het virusje. Ze was broodmager geworden, wilde niet meer eten en stond met haar kop naar beneden te zwaaien op haar pootjes.
Het was snel en onverwacht. Donderdag was er niets aan de hand, vrijdag braken en diarree en dat was het weekend wel weer over. Maar ze had de puf niet om de draad weer op te pakken. Dus maandagavond heb ik haar ingeslapen.

Ik mis haar vreselijk. Ze was altijd bij me :'( :'(
Maar nu is ze weer bij Hitam. Hoewel ik niet zeker weet of ze dat wel leuk vind.
Door Lizzy
#334075
Ohhh hemel.... wat erg Tannetje.... Ik heb dit bericht maandag ook niet meer gezien. Jeetje, wat onwijs rot voor je :'( :'( :'(. Veel sterkte.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door