Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Rimanda
#2889049
Vandaag nog contact met de dierenarts gehad en omdat een infarct normaal ongeveer ter grote is van 1 stukje ruggenwervel en bij Angel was het ter grote van 3 deeltjes zal ze een lange weg te gaan hebben voor ze mogelijk iets hersteld...
Meer dan oefenen en eventueel therapie kunnen we helaas niet doen dus het is afwachten..
We hebben een carelift tuigje gekocht en gaan volgende week kijken voor therapie.
Door charmed
#2889058
Rimanda schreef: Vandaag nog contact met de dierenarts gehad en omdat een infarct normaal ongeveer ter grote is van 1 stukje ruggenwervel en bij Angel was het ter grote van 3 deeltjes zal ze een lange weg te gaan hebben voor ze mogelijk iets hersteld...
Meer dan oefenen en eventueel therapie kunnen we helaas niet doen dus het is afwachten..
We hebben een carelift tuigje gekocht en gaan volgende week kijken voor therapie.
Heel veel sterkte met de revalidatie. Hoop dat ze weer leert lopen.
Door Rimanda
#2889094
Angel is pas 4.5
Het is moeilijk om te zien hoe ze van een druk gek hondje binnen een uur naar een invalide hondje is gegaan en zo goed als niks meer zelf kan...
We proberen goede hoop te houden en doen ons best om het haar zo comfortabel mogelijk te maken.
Door smulpaap
#2889096
Rimanda schreef: Angel is pas 4.5
Het is moeilijk om te zien hoe ze van een druk gek hondje binnen een uur naar een invalide hondje is gegaan en zo goed als niks meer zelf kan...
We proberen goede hoop te houden en doen ons best om het haar zo comfortabel mogelijk te maken.


Ooh ik kan me zo goed indenken dat dat heel moeilijk moet zijn .... zo jong nog  :'(
Sterkte , en ik hoop echt dat alles nog goedkomt
#2889097
Rimanda schreef: Angel is pas 4.5
Het is moeilijk om te zien hoe ze van een druk gek hondje binnen een uur naar een invalide hondje is gegaan en zo goed als niks meer zelf kan...
We proberen goede hoop te houden en doen ons best om het haar zo comfortabel mogelijk te maken.
:bigarmhug:
Door Anne in Zweden
#2889133
Rimanda schreef: Angel is pas 4.5
Het is moeilijk om te zien hoe ze van een druk gek hondje binnen een uur naar een invalide hondje is gegaan en zo goed als niks meer zelf kan...
We proberen goede hoop te houden en doen ons best om het haar zo comfortabel mogelijk te maken.
Brrrr. Als ik me mijn eigen gekke boxy zo probeer voor te stellen... Beter niet doen, da's echt een hele nare gedachte. Boxers horen te stuiteren!

Sterkte nogmaals. Ik blijf duimen voor positieve berichten de komende tijd! :-*
Door charmed
#2889409
Rimanda schreef: Angel is pas 4.5
Het is moeilijk om te zien hoe ze van een druk gek hondje binnen een uur naar een invalide hondje is gegaan en zo goed als niks meer zelf kan...
We proberen goede hoop te houden en doen ons best om het haar zo comfortabel mogelijk te maken.
Hebben ze al een idee, waarom zij zo jong een ruggenmerginfarct heeft gehad? Een oorzaak hiervan?
Bij mijn Prudence is het de stofwisselingsziekte die er jong al voor zorgde dat ze herseninfarcten had.
Door Rimanda
#2889459
charmed schreef: Hebben ze al een idee, waarom zij zo jong een ruggenmerginfarct heeft gehad? Een oorzaak hiervan?
Bij mijn Prudence is het de stofwisselingsziekte die er jong al voor zorgde dat ze herseninfarcten had.
Nee.. volgens de artsen in Gent zit er geen reden achter en is het gewoon domme pech dat het bij haar is gebeurd :-\
Maandag beginnen we met therapie
Door charmed
#2889513
Rimanda schreef: Nee.. volgens de artsen in Gent zit er geen reden achter en is het gewoon domme pech dat het bij haar is gebeurd :-\
Maandag beginnen we met therapie
Heel veel suc6 met de therapie. Ik hoop dat ze heel snel verbetering laat zien.

Ga je ook voedingssuplementen geven om infarcten te voorkomen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door