Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
#2861535
Ze heeft de afgelopen 6 weken (omdat ze aldoor met haar oogjes klungelde) probiotica gehad maar ben ik net mee gestopt, dus toch maar doorgaan er mee. Maar ik durf haar absoluut geen bot te geven wel kan ik botvlees draaien maar die verhouding is dan meestal 50/50 ik voer als ik zelf draai 50 b/v 25 spier 15 orgaan en 10 groente.
Ik wil nu ook de groente eens weglaten vanwege die uitslag op haar buik iedere keer wie weet zit er wat in waar zij niet tegen kan, maar het kan ook de anaalklier weer zijn natuurlijk, wat een uitzoekerij is het af en toe.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2861538
deja schreef: Ze heeft de afgelopen 6 weken (omdat ze aldoor met haar oogjes klungelde) probiotica gehad maar ben ik net mee gestopt, dus toch maar doorgaan er mee. Maar ik durf haar absoluut geen bot te geven wel kan ik botvlees draaien maar die verhouding is dan meestal 50/50 ik voer als ik zelf draai 50 b/v 25 spier 15 orgaan en 10 groente.
Ik wil nu ook de groente eens weglaten vanwege die uitslag op haar buik iedere keer wie weet zit er wat in waar zij niet tegen kan, maar het kan ook de anaalklier weer zijn natuurlijk, wat een uitzoekerij is het af en toe.
Heeft ze toevallig ook vieze oren?
Door deja
#2861543
MarijeEnBoomer schreef: Ik zou dan een dag alleen gemalen bot geven. En liever wat kaler dan extreem goed bevleesd
Mijn bot wat ik op het ogenblik het is kalkoennekken kipkarkas en konijnendijen maar dat is veel meer vlees als bot, als ik dat draai doe ik er geen spier door want anders is het veel te veel vlees.
Kalkoennekken vind ik ook erg bevleesd dus dan wordt het kip. Dat dan zonder toevoeging van spier en orgaan.
Door deja
#2861544
*Dorothea* schreef: Heeft ze toevallig ook vieze oren?
Ze heeft hele schone oren, heb ik nog nooit wat aan hoeven doen.
Door deja
#2869963
Fajah is trouwens weer bij de DA geweest ik had nu een andere DA die heeft geprobeerd haar anaalklieren leeg te knijpen maar er zat bijna niets in. Ze zag hoe haar binnenkant dijen en binnenkant voorpoten en oksels eruit zagen en zei direct dit is een allergische reactie, kreeg het advies om te elimineren, maar ga haar eerst maar door laten meten bij Stella de Vries in Velzen zuid. Ik hoop dat die er achter komt wat haar die allergische reactie geeft.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door