Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2863301
Angelique schreef: Hechtingen verwijderen is bij het gros van de da's gewoon nazorg van de operatie. Zit dus al bij de prijs van de operatie in. Leuk dus dat vandaag gratis was, maar het zegt verder niet veel over de kwaliteiten van een da.
Zoals de communicatie verloopt met onze DA is goed, soms door zijn werk duurt het wat langer. Ook hebben we bij dit soort gevallen een bespreking waardoor alle zaken nog eens op een rijtje gezet wordt zodat er van onbegrip geen sprake kan zijn.
Het miltonderzoek wat naar Utrecht was opgestuurd kostte ons ook niets. Normaal 100 pegels.
#2868877
hannabelgje schreef: En blaft hij inmiddels de buurt weer gek?  :biggrin2:
We zijn er nog niet helemaal maar gaan de goede kant op. Op dit moment antibiotica vanwege een ontsteking die hij had/heeft. Gaat erom hoe hij nu uit de AB kuur komt. Vrij van AB, zonder ontsteking en met een goede bacterieopbouw ben ik weer tevreden.
Hij is wel levendig (praatjes genoeg) maar zolang er AB is zie ik dit als secundair. Immers het kan onderdrukt zijn nu.
Eten gaat prima. Zit alweer op KVV zonder bot en ontlasting is ook goed.

Zag dat jij het met een haan minder moet doen.. dat is denk ik minder leuk....  :( :( :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door