Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2861489
Ze zeiden, precies haar klachten en uitslagen passen daarbij, bij voedsel allergie.

Kyra is ruim 10 jaar en op dit moment even geen klachten. Dat had ik daar ook verteld dat er op dit moment geen klachten zijn, maar dat kan morgen weer anders zijn dan wilt ze weer niet naar buiten is ze timide of er komt een vieze lucht als ze een boer laat alsof het eten in haar maag blijft staan een paar dagen, dat soort vage klachten. Diarree heeft ze zelden meer sinds ze vlees krijgt en braken was alleen in november waar ze bij instortte.
Door Lizzy
#2861525
lightning schreef: Ze zeiden, precies haar klachten en uitslagen passen daarbij, bij voedsel allergie.

Kyra is ruim 10 jaar en op dit moment even geen klachten. Dat had ik daar ook verteld dat er op dit moment geen klachten zijn, maar dat kan morgen weer anders zijn dan wilt ze weer niet naar buiten is ze timide of er komt een vieze lucht als ze een boer laat alsof het eten in haar maag blijft staan een paar dagen, dat soort vage klachten. Diarree heeft ze zelden meer sinds ze vlees krijgt en braken was alleen in november waar ze bij instortte.
Welke uitslagen? Want verhoogde leverwaardes, hoe passen die in het beeld van een voedselallergie? Hebben ze galzuren gemeten eigenlijk?
Door lightning
#2861534
Ja in combi met die andere verhoogde waardes eosynophil of zo.

Maar zelf denk ik dat die darm al 7 jaar er zo uit ziet en geen problemen (meer) heeft gegeven.

Nee galzuren niet gemeten. Die heeft ze express niet gedaan omdat ze eerst wilde weten of ze wel verhoogd waren en nu besloten de echo te doen in plaats van een 2de keer bloedprikken.

Misschien moet ik toch ook maar de alvleesklier laten checken?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door