Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2829252
Ik hoop echt voor jouw dat ze snel terug opknapt. :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik heb mijn hond 2 weken geleden na ook zo een aanvalletje laten inslapen. :'(
Het was de 2de keer op 2 weken tijd dat hij zo een aanvalletje had. Natuurlijk was de aanval niet alleen de reden om hem te laten inslapen.
Zijn nieren en hart waren ook terug verslechterd na de laatste bloeduitslag en hij wou ook al bijna een week niets meer eten.
Hij heeft toen ook op 1 maand tijd, 2x een keelontsteking gehad en 2x een dubbele oorontsteking. En hij heeft ook een paar keer een bloeddruk daling gekregen. Dan viel hij soms gewoon flauw en zijn tandvlees zag toen lijkbleek.
Na 13 jaar was zijn lichaam gewoon op en hij was erg vermagerd.


Maar dankzij jouw post hier weet ik hoe ze dat aanvalletje noemen. Want de (weekend) da, mijn vaste da was niet thuis, dacht aan een hersenbloeding of tumor.

Hééééél veel sterkte en ik duim keihard voor je.
#2829268
Al meerdere keren meegemaakt helaas. 1 pluspunt, het gaat over! De ene heeft er wat langer voor nodig dan de ander. 1 kat van mij heeft er 3 weken over gedaan om weer normaal te kunnen lopen. Ik dacht echt dat ik afscheid moest nemen en ze was nog maar 3. Inmiddels is ze bijna 10, haar koppie staat een heel klein beetje scheef sinds de aanval maar verder doet ze het prima.  ;) Mijn DA gaf vitamine B12 als extra ondersteuning, misschien dat je dit nog kan vragen aan je DA?

Succes en sterkte
#2830429
Kleine update......DA heeft nog iets gegeven tegen de misselijkheid. Want esta ging maar niet eten. Vanmorgen na de eerste plas viel ze spontaan weer om....veel geslapen vandaag en eind vanmiddag lijkt het wat beter te gaan. Ze loopt wat vlotte r, staat zelf op om een ander plekje te zoeken en kwam vanmiddag bij me liggen....zwalken en onzeker is ze nog steeds. Wonder boven wonder net wat gekookte kipfilet op. Hoop dat het nog beter wordt dan dit, want een hondwaardig bestaan is het i.m.o niet op deze manier.....deur uit, piesen en weer terug....meer is het niet.....maar vooruitgang is er....en dus ook hoop! Allemaal bedankt voor de Duimpjes.
Gr. Jose
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door