Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2807105
Buffel moet toch aan een ab kuur van 10 dagen. Zijn temp was 39.8 :o Dat alleen maar van die stomme huidontsteking.

En als ik dan Maci zijn pootje zie, snap ik niet dat hij geen koorts heeft, of waarom Buffel dan wel zo een koorts heeft.
Door Irish
#2807132
Lil schreef: Die worden niet meer verkocht. Waren vroeger via natte neuzen. Kostte 75 euro de vier.... ja serieus vind dat echt extreem hoor voor hondenschoenen.
Ik heb die nog liggen, maar niet in maatje Newf.. Kaatje heeft zeeeeer kleine pootjes (XXS en XS)... helaas :(
#2807192
Jeetje wat erg....ja zo zag het er bij die Newfoudlander van mijn vriend ook uit,schoentjes maakte het alleen maar erger.
Hij is dr mee naar Erwin gegaan, die heeft hem op een mineralen en vitamine dosering gezet, en op Carnivoer.
Toen is het uiteindelijk genezen, niets hielp voor de rest.
Door Lil
#2807235
Irish schreef: Ik heb die nog liggen, maar niet in maatje Newf.. Kaatje heeft zeeeeer kleine pootjes (XXS en XS)... helaas :(
Wow Boris heeft M en M+

Ik hoop dat Jones nooit schoenen nodig gaat hebben ;)
#2807833
En wat als er aan gelikt wordt?

Ik weet niet wat helpt of niet helpt, ik doe deze keer bewust niks, heb het idee dat het verloop gewoon hetzelfde is als met allerlei smeersels en weken  :-\
Denk dat het enige wat zou werken is van binnen uit sterker maken dat het niet meer voorkomt.
Vanmiddag even bellen, en idd kijken welke vitaminen ed. extra toegevoegd kunnen worden om het lichaam te helpen.
Laatst gewijzigd door Kaio op di 12 nov 2013, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#2808158
Heb met onze da van maci gebeld, krijgen vit en mineralen toegestuurd, en dan kijken wat het doet. Is van een ander emrk maar groene os werd ook genoemd, dus kan kijken wat in de toekomst nog te bestellen is. Hoop dat het hem wat gaat helpen.


Een kap gaat hem niet worden:
1. Maci kwijlt ernorm, dus dat gaat wrslijk broeien
2. Maci is een stresskip, denk dat de kap niet in goede aarde valt, laat staan als we niet thuis zijn om hem te steunen
3. Moeten we de honden scheiden, wat wel mogelijk is maar ja niet meer nodig als 1 en 2 gelden

Schoentjes heeft ie alleen aan bij wandelen voor de rest ligt het blood aan de lucht, lijkt me altijd het beste.
#2808302
Ik heb het de afgelopen 3 jaar vaker met de da gehad over wel en geen kap. Altijd was het geen kap. Dat betekende dat Cay haar eigen poten enorm kapot beet. Maar stel je eens voor dat je gek wordt van de jeuk en niet kunt krabben. Ze draaide letterlijk door als je dan er tussen kwam en zorgde dat ze niets kon doen.

Ik hoop dat de vitamines gaan helpen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door