Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eelke
#2778245
Gijs heeft mn ontdooibak geopend en is gaan smullen.
Daarin zaten kilo verpakkingen geitenpens waarvan we niet weten hoeveel het nu precies was. Ik denk 3 verpakkingen, mijn vriend denkt 4 of 5. Er liggen er nu nog 2 in.
Hij zal dus 1 - 3 kilo pens ophebben. Nu zal dat wel loslopen (letterlijk waarschijnlijk) maar waar ik me wel zorgen om maak is het plastic... grote kans op enge dingen, of zal dat er gewoon zo uitkomen?
Door Vivianneb
#2778333
Plastic zakjes gelukkig niet, plastic wat al verhard is kan (als het langer dan een etmaal in de maag zit) uitharden

Waarom weet ik dit... Jiro heeft ooit eens de vuilnisbak als etensbak gezien.. en alles wat ik ook maar kon bedenken wat erin zat heb ik gevraagd.. gevaarlijkste was de koffieprut omdat dat nog caffeine zou kunnen bevatten. Maar ook dat is goed gegaan. Plasticzakje is er in zijn geheel zacht uitgekomen, hoekje van een plastic vlees bakje ook ..  :biggrin2:
Door eelke
#2778436
Vivianneb schreef: Plastic zakjes gelukkig niet, plastic wat al verhard is kan (als het langer dan een etmaal in de maag zit) uitharden

Waarom weet ik dit... Jiro heeft ooit eens de vuilnisbak als etensbak gezien.. en alles wat ik ook maar kon bedenken wat erin zat heb ik gevraagd.. gevaarlijkste was de koffieprut omdat dat nog caffeine zou kunnen bevatten. Maar ook dat is goed gegaan. Plasticzakje is er in zijn geheel zacht uitgekomen, hoekje van een plastic vlees bakje ook ..  :biggrin2:
Gijs heeft al eens koffiepads op..nog geen gebruikte ook nog eens...

Nou dan gaan we maar zakjes tellen dan. Het advies 'pens erachteraan geven om te ontstoppen' is ook niet echt nodig zeg maar ;)
Gebruikersavatar
Door kira
#2778697
Komt vast goed. Bij Foppe komen dat soort dingen altijd gewoon goed. kleine beer laat verpakkingen altijd netjes liggen. Eet een ander iets op dat niet in een hond hoort dan noteer ik dat even wordt het beestje ziek kan ik het met datum opeten en soort materiaal bij de dierenarts melden.

Had Gijs honger?
Door eelke
#2778700
kira schreef: Komt vast goed. Bij Foppe komen dat soort dingen altijd gewoon goed. kleine beer laat verpakkingen altijd netjes liggen. Eet een ander iets op dat niet in een hond hoort dan noteer ik dat even wordt het beestje ziek kan ik het met datum opeten en soort materiaal bij de dierenarts melden.

Had Gijs honger?
Ja, altijd  ::)
Ik denk dat hij dacht; heee, lekker smakend plastic. Oei, nu heb ik plastic op...ff bp checken....ah, advies om pens erbij te eten, laten we dat maar doen dan!

Hij is echt heel slim eigenlijk!

Datum en materiaal staat nu hier vermeld, erg handig!
Door eelke
#2779132
Nee. Hij maakte het ook nog spannend door vanavond pas weer te poepen, van gisterenochtend af. Maar dat was een mooie drol zonder plastic. Dus we hebben nog maar ff geduld.
Gebruikersavatar
Door kira
#2779250
Bij Foppe vind ik zelden iets terug. Dus of hij heeft en geheime kamer in zijn buik voor batterijen, crocs, heel veel plastic, glas, pollepels etc of hij verteerd het deels en poept het onherkenbaar uit.

Over eetlus en beren gesproken, ik heb nog wel de pot mayonise en de deksel, maa geen mayonaise meer.
Door eelke
#2779919
kira schreef: Bij Foppe vind ik zelden iets terug. Dus of hij heeft en geheime kamer in zijn buik voor batterijen, crocs, heel veel plastic, glas, pollepels etc of hij verteerd het deels en poept het onherkenbaar uit.

Over eetlus en beren gesproken, ik heb nog wel de pot mayonise en de deksel, maa geen mayonaise meer.
Hier wel poep, maar nog geen plastic. Verder een blije beer, dus het zal wel goed wezen. Ik denk dat hij ze bewaard voor zondag!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door