Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2734284
DJ en Doerak schreef: Och Monique, dat is vervelend zeg! :( Ik heb verder geen tips voor je helaas, maar als het geen stress voor de honden oplevert en je vermoed kennelhoest zou ik toch gewoon weg gaan. Ze hebben vooral rust nodig om op te knappen en de tussistin zal ook zijn werk doen. Maar doe natuurlijk vooral waar jíj je goed bij voelt!! :-*
Voor de honden is het geen stress, die zijn daar bij hun 2e moeder, maar ik zit ook met de katten ... Nu ik weet dat ze een ontsteking EN bloed in hun urine hebben wil ik dat ook niet over het weekend heentillen, maar moet er onderzocht gaan worden waar dat vandaan komt, en wat we en aan kunnen doen  :-\
#2734348
We gaan niet ...
Morgen even de DA bellen hoe we dit aan moeten pakken want het word wel steeds erger (maar het kennelhoest idee klopt wel helemaal inmiddels -> droge schrale hoest met kokhalzen en slijm) dus ik weet niet of het slim is om dit alleen aan te pakken met hoestsiroop ?

En de katten droppen we ook maar langs, dan kan de DA die ook onderzoeken
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door