Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Neally
#2729345
de oorzaak denk ik dus te weten zoals ik al 10 maanden denk te weten!!
en dat is de zenuwen van de schouder, radiale nog wat
volgens de professors is er niks mis met de zenuwen (clinish beoordeeld) want anders zou ze de poot anders gebruiken of ontlasten
Waardeloos Flat. Kastje en muur. Sterkte.
Door BAC
#2729401
Flat schreef:
die heeft weer een kijkoperatie uit gevoerd en haar kraakbeen van de elleboog blijkt dus versleten te zijn, we zijn inmiddels 9 maanden later
oorzaak? ze hebben geen enkele idee, misschien omdat er al 9 maanden niet iets concreet gedaan is?

Klinkt toch echt als een LPC en omdat ze al zo lang mank loopt er vervolg schade bijgekomen is.
Hebben ze niet IN de elleboog gekeken?
Door Do
#2729484
Senta schreef: Klinkt toch echt als een LPC en omdat ze al zo lang mank loopt er vervolg schade bijgekomen is.
Hebben ze niet IN de elleboog gekeken?
pardon??????
Door Do
#2729489
sorry ik bedoel het natuurlijk vervelend maar ik chrik van
klinkt als lpc......
ze is 2x in de elleboog gelijken, 5c ct scans, mri, foto's, scintigrafie
als het lpc was geweest was het uit ekomen, en lpc is niet dit, lpc geeft hele andere dingen



maar goed....EMG opgevraagd in Gent, die is in maart gebeurd.....wat blijkt? ik ben niet naar neurologie geweest.... pardon??? ik was erbij toen de EMG is gemaakt
en ze kunnen niks vinden over een EMG
IK WAS ER BIJ!!!!!
Door Do
#2729496
lizzy
zelda loopt nog niet zo erg, maar het scheelt niet veel, het begin is er
de hond op het filmpje heeft een verlamde zenuwen bij de plexus brachialis
alle eerst scan die gemaakt is bij zelda geeft deze text

Bilateraal ellebogen geen significante afwijkingen.
Schouders: erge spieratrofie rechts, geen zichtbare afwijkingen skelet en weke delen op deze natieve studie.
Cfr bevindingen sternum rechts. Verder scannen regio aanhechting eerste ribben en IV contrast plexus brachialis en axillaire streek (C4-Th3) alsook de schoudergewrichten lijkt aangewezen.
Bevindingen te correleren aan kliniek.


dit is genegeerd
Laatst gewijzigd door Do op vr 02 aug 2013, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BAC
#2729505
Flat schreef: sorry ik bedoel het natuurlijk vervelend maar ik chrik van
klinkt als lpc......
ze is 2x in de elleboog gelijken, 5c ct scans, mri, foto's, scintigrafie
als het lpc was geweest was het uit ekomen, en lpc is niet dit, lpc geeft hele andere dingen
Bij mijn hond was dr ook niets gevonden op die onderzoeken....Fotos niets...scintrigrafie ook niet duidelijk.
Maar ze bleef wel mank....
Zelfs dag van de operatie geen spatje artrose te zien, geldt voor beide ellebogen. Heel veel omwegen moeten maken en kostbare tijd (En geld) verloren)

Y krooshof stond volledig voor een verassing wat ze zou aantreffen, een LPC, die ze dus goed verborgen heeft kunnen houden, waren haar woorden.

Paar maanden later weer mank, nu andere poot. Y Krooshof was dr mee gestopt dus ben naar Putten gegaan (D Kranendonk)
Ook die zag weer niets op de foto's een kern gezond gewricht, geen artrose.
Daags erna geopereerd, een hele dikke LPC deze keer met een zware ontsteking, waar dus niets van op de foto's et zien was.....

Volgende hond die weer dat soort klachten heeft gaat linea recta naar D Kranendonk. Heb dr teveel tijd mee verloren.
Door Do
#2729570
5x ct scans, 2x kijkoperatie waarvan 1 met het glad streken van kraak been gewricht
tig orthopeden en allemaal conclusie van geen lpc
na 11 maanden als het lpc was geweest was dat uit gekomen
Door Do
#2729571
heb de EMG in gent opgevraagd
geachte mevrouw,

blijkbaar is er geen EMG gebeurd, tenminste er is nergens iets van terug te vinden.  Ook in de rekening werd dit niet aangeduid.  Ik meende nochtans me er ook iets van te herinneren, maar als het toch gebeurd was, dan waren er slechts minimale afwijkingen te zien.  Anders hadden we toen een duidelijke diagnose gehad terwijl wel toen hadden afgesproken dat u de volgende dag zou terugkomen.

Op zich is het geen probleem dat we geen beelden hebben.  Als het werkelijk iets neurologisch is, dan zullen er nu veel ernstigere afwijkingen te zien zijn.

veel succes!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door