Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2755386
Neally schreef: Hoe is het met het kind?


Goed  :biggrin2:
Tis een drukke bedoening .... ren je rot . Er zijn er natuurlijk nog twee . Waarvan de ene nooit enig moment haast heeft , en de ander echt haar ei kwijt moet , dat is in huis ook weer prettig voor de rust van de patient .
Maar de dame begint steeds beter te lopen , afstanden worden iets groter , we zitten nu op zo,n 45 minuten per dag .
En verder streng regime , en heul saai wandelen hoor als je alleen maar rechtlijnig vooruit mag .  :biggrin2:
Maar dat zal ze toch echt nog even vol moeten houden . Ik ben de medicatie heel langzaam aan het afbouwen , van 3x dgs een halfje naar 2 x dgs een halfje en dat gaat goed (pijnstilling/ontstekingsremmer ) Vertering vleesbot gaat ook weer goed . Ze krijgt inmiddels bijna alles weer , alleen nog geen haaskarkas en konijnenkoppen .
#2761693
Smurf is op controle geweest , en is vanaf vandaag ontslagen  :biggrin2:
Men was dik tevreden , ze heeft nog 1 maand straf .... lijnarrest, en geen gekke capriolen en dan mag ze weer van haar vrijheid gaan genieten  :D
En dat zal haar heulemaal niks spijten denk ik zo  :biggrin2: We gaan natuurlijk in die maand nog wel verder met uitbreiden wandelen etc
#2767041
De patient op tournee . Nog steeds met scootmobiel , en zo nu en dan mag ze (alvast ) even smokkelen . Als er geen andere honden of spannende dingen zijn
Zal braaf zijn hoor butler , ga effe lekker snuffelen enzo . Ze luistert goed en past het voor haar juiste tempo inmiddels prima zelf aan
En dan moet je zo nu en dan toch weer in die malle scootmobiel  :biggrin2:

http://www.mijnalbum.nl/Album=4I6CC3SD
#2777939
Even een update over de dame . We zijn weer een paar weken verder . De koets gaat nog steeds mee naar buiten . Ze kan inmiddels zo,n 20 minuten achter elkaar wandelen . En dat doen we natuurlijk meerdere keren per dag .
Het tempo word ook iets vlotter . Ik moet haar nog wel steeds goed in de gaten houden dat ze niet te snel gaat . Want dan maakt ze er een potje van .... korte pootjes .... dribbelen
Dat heeft ze zelf ook in de gaten en past zich meestal wel aan . In huis mag ze zich weer vrij bewegen , mits we weg zijn dan gaat ze in de benche . Maar ze houd zich verder in huis goed rustig . Er is ook weer meer souplesse te zien als ze wandelt /beweegt . Ze heeft geheel kale oortjes gehad , dat begon al vlak voor de ingreep . Haar oortjes zijn inmiddels weer in orde , geen witte schilvers meer en de beharing is geheel terug . Over haar vacht(conditie ) ben ik nog niet helemaal tevreden . Enorme verharing ( wat ze anders nooit  heeft ) En ook wat schilverig
Maar dat zullen de naweeen van de narcose en medicatie ook nog wel zijn . Ze krijgt dagelijks Doils en nog steeds pro-biotica .
Amber heeft het indertijd ook gehad , volledig uit de vacht .... en ook heel erg verharen .
Bij Tessa zijn haar oortjes eigenlijk altijd wel haar zwaktepunt , maar haar inwendige oor is gelukkig in orde , ik had al zoiets van het zal me niet verbazen als ze bv na de ingreep oorklachten krijgt omdat ze helemaal uit balans was . Haar ontlasting is inmiddels weer in orde . Een tijdje terug had ze veel slijmerige smeurie bij haar ontlasting , maar ja dat moet er ook uit .
Ze is gelukkig niet aangekomen , nu weer op barf gaat de vertering weer helemaal goed . En ze eet ook qua vleesbot alles weer inmiddels . Ik heb haar toch wel een paar weken op kwartelkarkas gehouden . En het toen weer langzaam aan uitgebreid met hetgeen ze anders altijd krijgt .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door