Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2729276
Dit topic ook weer even bijgelezen: fijn dat de stijgende lijn doorzet! Ik wist trouwens ook niet dat zuivel slecht is in ontstekingsgevallenen
en i.v.m.med's. Ik geef Milyck Griekse yoghurt,snel mee stoppen dus!
Door Lil
#2729363
nikèdog2000 schreef: gisteren op de tv gezien dat gember ontstekings remmend is
maar ik weet niet of honden gember mogen
verse gember en gemberpoeder is heel goed daarvoor
zei die arts
maar het was wel bedoeld voor mensen
Volgens mij mogen honden gewoon gember. Werd bij Cay aanbevolen tegen misselijkheid en maagklachten.
#2729553
vanaalst schreef: ik ook... maar als ik dan het verhaal van do lees.... gebeurd het wel vaker, helaas
No affence, maar 1 slecht genomen foto en diagnose zou ik niet met het verhaal van DO willen vergelijken. Ik zou, als de heftige pijn weg is (groot gelijk dat je je daar nu op richt!), betere foto's van de heup en rug laten maken. Dan weet je waar je mee te maken hebt en wat je gericht kan behandelen/lappen.

Niet bedoeld als kritiek, helemaal niet. Maar ik zou dus wel verder gaan kijken.
#2729588
dat schrijf ik toch ook helemaal niet..
ik zeg dat er vaker miskleunen worden gemaakt, dat me dat niet vreemd is.... en geloof me.... niet alleen met zimba maken we het mee...
weet door ervaring heel erg goed dat het met gekkere dingen gebeurd, heeft me nm al een hond gekost
rug foto's waren prima.....genomen en de uitslag
#2729607
vanaalst schreef: dat schrijf ik toch ook helemaal niet..
ik zeg dat er vaker miskleunen worden gemaakt, dat me dat niet vreemd is.... en geloof me.... niet alleen met zimba maken we het mee...
weet door ervaring heel erg goed dat het met gekkere dingen gebeurd, heeft me nm al een hond gekost
rug foto's waren prima.....genomen en de uitslag
I know.

Dat laatste wist ik niet, mooi dat die uitslag goed was!
#2729609
oh dacht dat ik dat vermeld had.... rug ziet er prima uit!
overigens.... dit is de eerste dag dat ik merk dat ie een stapje vooruit gaat...
hij is meer bij.... en is vanmiddag voor het eerst zonder mn hulp gaan 'lopen'..
deze dag kan al niet meer stuk.....
Door Lil
#2729868
Super!

(Zowel dat de rug prima is als dat het iets beter gaat).

Vergeet niet dat ontsteking in het gewrichtskapsel of op het bot giga pijn doet. Ik blijf dus even duimen dat het snel weg trekt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door