Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eelke
#2716978
[quote="-Saskia-"]
;D ;D ;D Arme Sjoep, hij moest eens weten hoe je over hem schrijft!  >:(
[/quote]

Gelukkig is hij te dom om te lezen  :biggrin2:



Maar lief dattie is! :smitten: ach, en hij hoort al de hele dag hoe een knappe mooie hond hij is *meteenaaioverdebolenkriebelonderdeorenerbij* echt, hij maakt zich niet druk hoor.
Door eelke
#2716989
vanaalst schreef: lees dit nu pas.... maar fijn dat het al een stuk beter gaat!
Nou ik ook...het lijken wel echt alleen maar zijn poten te zijn. Gelukkig. Vervelend voor hem natuurlijk. Maar maandagavond kwam hij de stoeprand nog niet eens normaal op, hij leek wel dronken. Was heel vreemd en best eng.
Door keetje
#2717079
Fijn dat Joep weer op de rit is, vreemd toch, en je weet nog steeds niet waardoor dus het kan maar zo weer fout gaan. Nu maar duimen dat het goed blijft.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2718266
Heeft Joep koorts,heb je dat al gemeten? Dat gehijg en gezwalk kan ook betekenen dat hij zijn hitte niet kwijt kan! Lees net weer terug je had al geschreven dat hij geen koorts heeft! :-X
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2718283
eelke schreef: Nou ik ook...het lijken wel echt alleen maar zijn poten te zijn. Gelukkig. Vervelend voor hem natuurlijk. Maar maandagavond kwam hij de stoeprand nog niet eens normaal op, hij leek wel dronken. Was heel vreemd en best eng.
Ai dat is zeker best eng, gelukkig dat het nu weer goed gaat met hem.
Door eelke
#2718433
Radja schreef: Heeft Joep koorts,heb je dat al gemeten? Dat gehijg en gezwalk kan ook betekenen dat hij zijn hitte niet kwijt kan! Lees net weer terug je had al geschreven dat hij geen koorts heeft! :-X
Ja dat was het eerste wat we deden, temperatuur opmeten :)
Lucie110 schreef: Ai dat is zeker best eng, gelukkig dat het nu weer goed gaat met hem.
Ja, dacht echt aan iets neurologisch, uitvals verschijningen etc...

Joep is inmiddels helemaal weer de oude, pootjes zijn al weer bijna genezen gelukkig. Wat het nu geweest is??? Hij mag van mij niet meer in de zon liggen nu!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door