Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Summerditches
#2723684
Ik denk dat je mening over welke arts, winkel, auto of wat dan ook voortkomt uit je laatste ervaring..en blijft tot de volgende ervaring..
Wij hebben heel veel kilometers gemaakt om speciaal naar Putten te gaan voor Daan Kranendonk..een operatie die bij onze hond nodig was zou bij hem goed onder handen zijn..dan ben ik wel zo dat ik wil dat hij opereert..We hebben alle gesprekken, controles voor en na met Daan zelf gevoerd.
En ja..als  telefonisch de operatie helemaal doorgesproken is dan wikkelt de assistente het hele " na de operatie protocol" met je af..en dat kan overkomen als een soort automatische piloot..en zij  geeft de hond ook een tikkie als hij wil gaan liggen terwijl hij naar de auto moet lopen..tja..daar ben ik ook truttig in maar praktische gezien..is hij niet te tillen en is steeds gaan zitten en staan veel slechter..En als iedereen wil dat Daan de operaties uitvoert..dan kan je niet verwachten dat hij je ook nog gaat vertellen hoe vaak de hond zijn pilletjes moet maar dat vind ik dan ook bijzaak.
Wij zijn in ieder geval erg tevreden..ik denk misschien wel dat het meer een praktijk is voor het grovere modellen werk..die zie ik er ook voornamelijk zitten in de wachtkamer..maar wel uit het hele land..zal toch niet voor niets zijn..en natuurlijk is niemand zo lief en goed voor je hond dan jij zelf..Zij moeten doen waar je voor komt en wat je van hun verwacht..en als je afspreekt dan Daan gaat opereren..dan gaat hij opereren....kan iets misgegaan zijn in de planning maar dan ga ik naar huis tot hij wel tijd heeft....Maar ja..ik ben er niet bij he..wie er uiteindelijk de scalpel hanteert.. ;)daar zullen we nooit achterkomen..maar ik ga er vanuit dat je een afspraak met elkaar aangaat op basis van vertrouwen.
Waar we voor kwamen ..dat is perfect gegaan..en zou ik niet zo snel bij iemand anders laten doen..
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2724180
Summerditches schreef: Ik denk dat je mening over welke arts, winkel, auto of wat dan ook voortkomt uit je laatste ervaring..en blijft tot de volgende ervaring..
Wij hebben heel veel kilometers gemaakt om speciaal naar Putten te gaan voor Daan Kranendonk..een operatie die bij onze hond nodig was zou bij hem goed onder handen zijn..dan ben ik wel zo dat ik wil dat hij opereert..We hebben alle gesprekken, controles voor en na met Daan zelf gevoerd.
En ja..als  telefonisch de operatie helemaal doorgesproken is dan wikkelt de assistente het hele " na de operatie protocol" met je af..en dat kan overkomen als een soort automatische piloot..en zij  geeft de hond ook een tikkie als hij wil gaan liggen terwijl hij naar de auto moet lopen..tja..daar ben ik ook truttig in maar praktische gezien..is hij niet te tillen en is steeds gaan zitten en staan veel slechter..En als iedereen wil dat Daan de operaties uitvoert..dan kan je niet verwachten dat hij je ook nog gaat vertellen hoe vaak de hond zijn pilletjes moet maar dat vind ik dan ook bijzaak.
Wij zijn in ieder geval erg tevreden..ik denk misschien wel dat het meer een praktijk is voor het grovere modellen werk..die zie ik er ook voornamelijk zitten in de wachtkamer..maar wel uit het hele land..zal toch niet voor niets zijn..en natuurlijk is niemand zo lief en goed voor je hond dan jij zelf..Zij moeten doen waar je voor komt en wat je van hun verwacht..en als je afspreekt dan Daan gaat opereren..dan gaat hij opereren....kan iets misgegaan zijn in de planning maar dan ga ik naar huis tot hij wel tijd heeft....Maar ja..ik ben er niet bij he..wie er uiteindelijk de scalpel hanteert.. ;)daar zullen we nooit achterkomen..maar ik ga er vanuit dat je een afspraak met elkaar aangaat op basis van vertrouwen.
Waar we voor kwamen ..dat is perfect gegaan..en zou ik niet zo snel bij iemand anders laten doen..
Dus even echt niet he! Niemand geeft mij hond een tikkie! Dan verteld ze mij maar dat ik streng moet zijn, maar geen dierenarts of assistente komt op die manier aan mijn hond. Ik ben verdorrie hartstikke hard aan het trainen om hem handelbaar te krijgen bij de dierenarts en dan zou een assistente hem op die manier gaan behandelen.

En dat heeft niets met lief zijn te maken. Ik kan ook heel erg niet lief zijn voor mijn hond. Maar tussen mij en mijn hond is vertrouwen en dus accepteert hij het. Van een vreemde accepteert hij het echt niet.
Door Summerditches
#2724239
Kaela schreef: Dus even echt niet he! Niemand geeft mij hond een tikkie! Dan verteld ze mij maar dat ik streng moet zijn, maar geen dierenarts of assistente komt op die manier aan mijn hond. Ik ben verdorrie hartstikke hard aan het trainen om hem handelbaar te krijgen bij de dierenarts en dan zou een assistente hem op die manier gaan behandelen.

En dat heeft niets met lief zijn te maken. Ik kan ook heel erg niet lief zijn voor mijn hond. Maar tussen mij en mijn hond is vertrouwen en dus accepteert hij het. Van een vreemde accepteert hij het echt niet.
Ik had er totaal geen problemen mee.. en de hond al helemaal niet..Mijn man liep vooruit om de auto open te doen en zo hielden we hem samen aan de wandel...we moesten even streng zijn om te voorkomen dat hij ging zitten want hij was nog niet helemaal wakker. En kon hij zo de auto in.. Na behoorlijk wat medische confrontaties die best pijnlijk zijn geweest gaat hij nog steeds op volle kracht de praktijk naar binnen..
Door patt
#2734798
Nadat onze emoties wat waren gezakt en Remi weer wat meer Remi werd hebben wij een brief geschreven en de laatste rekening tezamen naar Daan gestuurd.We hadden gevraagd om een reactie omdat er nogal wat fouten waren gemaakt en dat was begonnen in December.Ik vind het toch klasse van Daan want hij heeft meerdere keren gebeld(waren in het buitenland) en van de week daadwerkelijk een uur aan de telefoon gezeten en daarbij het boetekleed aangetrokken.Scheelt een slok op een borrel wanneer je gehoord wordt en hopelijk wordt zo n fout volgende keer minder vlug gemaakt.De bittere smaak ie ie geval over deze kliniek weg en bij spoed zullen we daar zeker weer naartoe gaan al is het niet meer naar de betreffende arts maar zeker wel naar Daan zelf.denk ik :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door