Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
#2683382
vanaalst schreef: maar hij heeft vandaag gewoon gepoept zoals altijd..
maak me best wel zorgen :-[
Kan ik me voorstellen. Ik herken het voortdurende braken van Laika, die deed dat vroeger weleens als ze te snel had gegeten en er een te groot gebleven stukje bot niet wilde verteren. Na een paar keer wurgen kwam het stukje er dan uit. Gebeurt gelukkig niet meer (afkloppen), nu ze rustiger eet.

Is de buik ook gezwollen? Dit ivm een eventuele torsie (waardoor het onrustige lopen zou kunnen ontstaan)?

Arme jij. Het zit je soms ook niet mee hè, met je kereltjes.
Door Irish
#2683383
Alsie gepoept heeft zit die niet verstopt toch?
Ik zou het even aankijken en anders eventueel morgen naar de da :)
Door El budha
#2683384
vanaalst schreef: maar hij heeft vandaag gewoon gepoept zoals altijd..
maak me best wel zorgen :-[
Daarna geen aandrang meer gehad?
Vind de klachten op het poepen na ook erg lijken op een verstopping. Budha had met zijn ileus als klachten dat water er naar een paar minuten er meteen weer uit kwam, aandrang tot poepen maar er kwam niets uit. Verder liet hij niet het standaard beeld zien, hij was helder en alert en zelfs vrolijk en aanhankelijk.
Dierenarts dacht eerst niet aan een verstopping omdat zijn buik heel soepel aanvoelde en Budha zo alert was maar na aandringen van mij toch een foto gemaakt op hun andere locatie en taadaa daar een verstopping na wat later bleek het was ijsstokje welke hij een week ervoor naar binnen had gewerkt.

Heel veel sterkte met de pechvogel. Hoop dat het "maar" een virus is.
Ga duimen voor jullie :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2683389
nee geen aandrang....zn buik is hard maar mag er gewoon aanzitten.....hij kwijlt vreselijk ... maakt een zieke indruk
Door El budha
#2683390
vanaalst schreef: nee geen aandrang....zn buik is hard maar mag er gewoon aanzitten.....hij kwijlt vreselijk
Dan is hij goed misselijk. Arme vent. Het zit hem ook echt niet mee :'( Hoe laat kun je bij je dierenarts terecht?
Door Anne in Zweden
#2683416
vanaalst schreef: half 8 bij de da...hij staat maar...lijkt wel of ie t niet meer weet
Och gos toch, de arme ziel! Ik hoop dat het da-bezoek verlichting brengt!
Door El budha
#2683431
vanaalst schreef: ik maak me serieus zorgen.....  :-[
Dat kan ik me indenken. Denk dat als hij staat zijn buik het minste pijn doet. Pff wat duurt een uur dan lang :'(

Duimpjes draaien voor jullie
Gebruikersavatar
Door Binno
#2683435
dat het maar snel half 8 is dan... :-\

duimen draaien dat het wel mee zal vallen, sterkte intussen! :-*
Door inni
#2683441
pffff, ik duim voor een meevallende uitslag over een klein uurtje. :-\
Door Ramses1
#2683453
Je zal nu vast al onderweg zijn, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Ben zelf gisteren ook ff flink ongerust geweest over mijn pupje en ik weet hoe machteloos je je kan voelen.

Veel sterkte en de duimen draaien voor Gentle!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door